baronKanon Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 hva med å gjøre så sidedørene åpnes som ferraridører... burde gå med litt hydraulike elns det *kremt* Ferrari har helt vanlige dører. Det er Lamborghini som har morsomme dører (derav navnet "lambodører"). Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 hva med å gjøre så sidedørene åpnes som ferraridører... burde gå med litt hydraulike elns det *kremt* Ferrari har helt vanlige dører. Det er Lamborghini som har morsomme dører (derav navnet "lambodører"). Haha kan så utrolig lite om biler merker jeg Men men... ideen var god da! Lamborghini kabbis anyone? Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Kom på en liten ide nå, hva med å ha front lys foran på kabinettet? Tror dere at det kunne blitt bra eller? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hm hva slags frontlys? regner selvfølgelig med at du skal ha nøkkelbryter som av/på bryter Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Hm hva slags frontlys? regner selvfølgelig med at du skal ha nøkkelbryter som av/på bryter Er ikke helt sikker:p blir kanskje litt vanskelig (?) Nei jeg hadde faktisk tenkt å bruke det ferrari merket foran til av og på knapp. Men kan jo vurdere å ha nøkkelbryter, tror faktisk jeg har en hjemme og;) Men er det noen som vet hvordan jeg kan få motor lyd når jeg "starter" den? (altså sånn oppstarts lyd og kanskje vanlig motor lyd i noen sekunder) Endret 18. april 2005 av anders888 Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du kan jo ha en liten spiller i kabinettet, og høyttaler. Så kan di kople av/på nøkkel'n så den også fungerer som en Play knapp Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Veldig spennende prosjekt, så jeg henger meg på! Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Du kan jo ha en liten spiller i kabinettet, og høyttaler. Så kan di kople av/på nøkkel'n så den også fungerer som en Play knapp Hvilken spiller da? mener du en mp3-spiller eller noe sånt? Men hvordan får jeg den til å spille når jeg vri rundt nøkkelen, for den går jo ikke automatisk på play når den får strøm. Men hvordan skal jeg klare å få den til å stoppe etter noen sekunder? Mange spørsmål det, men håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Detta ser jo bra ut.. Rammen så solid ut men personlig ville jeg nok ha støttet den opp litt! Frontlys og et par høyttalere er jo obligatorisk! Ingenting som et ordentlig "Wrooooom" når du vrir om nøkkelen (Håper da virkelig at du skal ha nøkkelbryter? )! Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Blir nøkkelbryter nå etter at jeg har tenkt meg om Må jo ha et ordentlig wroooom når jeg starter! Skulle nesten hatt en eksospotte med røykmaskin i. Tror ikke jeg trenger å gjøre den så veldig mye sterkere, for den blir ganske solid når jeg får på platene! Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Nå har jeg endelig fått gjort noe mer! Jeg kjøpte en ganske stor plate på Obs bygg i dag: Tok et til med meg på så dere kan se hvor stor den er, jeg vet ikke helt hvor stor den var for jeg glemte å målene den får den ble til småbiter:P Sage, sage.. Jeg hadde ikke flere blader til stikksagen, så jeg måtte bruke min kjære håndsag! Men som dere ser gikk det ganske fint, ble rett og fint:yes: Alle platene ferdig saget! (Topp, bunn, foran, bak og side*2) Her har jeg støttet nesten alle platene til kabinettet (arket som ligger inni er tysk leksen til en venn som han absolutt måtte ha med) Kiffe var en flittig med hjelper, han leste tysk høyt for meg hele tiden mens jeg jobbet! (Kristoffer88 som han heter her på forumet) Det var alt for i dag! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Bra gjort. Men sjekk over nøye før du bruker platene du har sagd ut med vanlig håndsag da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hmmm, blir sikkert fint om du skal sparkle (håper jeg da virkelig!!!).. Men hvor mye kosta den plata?? Var jo genialt stor! Og vil ikke tro det kosta så altfor mye..? *PlanleggeTurTilObs* Stå på.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 vil ha bilde der du har noe taustumper rundt magen og plata på ryggen, syklende fra OBS bygg Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 vil ha bilde der du har noe taustumper rundt magen og plata på ryggen, syklende fra OBS bygg Stemmer for den jeg også Men dette ser bra ut, og husk å sparkle så du får et godt resultat! Hastverk er lastverk vet du Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kan jo bli bra dette! Lært mye tysk og? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Der kabinet sind sehr scön gekommen Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Ser bra ut. Personlig ville jeg gjort det hele "mykere" i kantene. Det er få Ferrarier med så skarpe kanter, kanskje med unntak av F40 og noen tidligere sedan modeller. Tenkte spesielt på luftinntaket foran. Hva med å gjøre det hele litt mer strømlinjeformet? Bare et forslag. Blir unektelig kult sånn som det ser ut nå også. Apropos Lambokabinett, sabla god ide egentlig. Hydrauliske sidedører, perlemorlakk, the works. *Drømme, og sikle litt* Endret 19. april 2005 av ivellios Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ser bra ut.Personlig ville jeg gjort det hele "mykere" i kantene. Det er få Ferrarier med så skarpe kanter, kanskje med unntak av F40 og noen tidligere sedan modeller. Tenkte spesielt på luftinntaket foran. Hva med å gjøre det hele litt mer strømlinjeformet? Bare et forslag. Blir unektelig kult sånn som det ser ut nå også. Apropos Lambokabinett, sabla god ide egentlig. Hydrauliske sidedører, perlemorlakk, the works. *Drømme, og sikle litt* Sikler litt med deg jeg Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 *sikler jeg å* Men dette kabbiset kan jo bli dritstilig. Bare husk å være nøye, og ta deg god tid Stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå