Gå til innhold

Worklog: Ferrari kabinett *update 1.5*


Anbefalte innlegg

Sponsorer:

 

vendur.gif

 

Nå har jeg endelig begynt på mitt prosjekt! :D

Jeg skal lage et kabinett helt fra grunnen av i tre, det skal være rød og ha en del Ferrari loger og sånn ting på. Kanskje jeg til og med klarer å få tak i klistremerker til sponsorene Ferrari har.

 

Dette er første gang jeg skal bygge et kabinett, så jeg kommer nok til å stille en del spørsmål om hvordan jeg skal få til forkjellige ting.

 

Jeg har ikke et kamera akkurat nå, men det vil komme bilder på hvor langt jeg har kommet i morgen eller på lørdag.

Her er noen 3D-tegninger om hvordan jeg har planer om å bygge det, jeg har laget de i Sketchup.

(Viftene er ikke i riktig størrelse, men er der bare for å illustrere hvor viftene skal være. Alle viftene skal være 120mm)

 

Front:

front_400.jpg

Ferrarimerket skal være en av og på knapp.

Side:

side1_400.jpg

Side2:

side2_400.jpg

Topp:

topp_400.jpg

 

Mer info og bilder kommer snart!

Endret av anders888
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser bra ut dette, hva er det Vendur.no sponser deg med? Uansett: stå på!  :thumbup:

*Glede seg til første update*

Venduro.no sponser meg med:

http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=41

http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=70

 

 

Takk for alle tilbake meldingene! :D

 

Jeg har sendt mail til shell og spurt om klistremerker, men jeg kommer nok til å sende flere mailer! Tviler på at jeg får penger for å ha klistremerkene på:p Blir glad nok bare jeg får de jeg.

 

Edit: Er det noen som vet hva siden til Marlboro er? søkte litt på google men fant ikke den..

Endret av anders888
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...