anders888 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Sponsorer: Nå har jeg endelig begynt på mitt prosjekt! Jeg skal lage et kabinett helt fra grunnen av i tre, det skal være rød og ha en del Ferrari loger og sånn ting på. Kanskje jeg til og med klarer å få tak i klistremerker til sponsorene Ferrari har. Dette er første gang jeg skal bygge et kabinett, så jeg kommer nok til å stille en del spørsmål om hvordan jeg skal få til forkjellige ting. Jeg har ikke et kamera akkurat nå, men det vil komme bilder på hvor langt jeg har kommet i morgen eller på lørdag. Her er noen 3D-tegninger om hvordan jeg har planer om å bygge det, jeg har laget de i Sketchup. (Viftene er ikke i riktig størrelse, men er der bare for å illustrere hvor viftene skal være. Alle viftene skal være 120mm) Front: Ferrarimerket skal være en av og på knapp. Side: Side2: Topp: Mer info og bilder kommer snart! Endret 1. mai 2005 av anders888 Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kult kabinett, men jeg synes at viftene blir for synlige. Kanskje aluminiumgitter hadde vært fint Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Kult kabinett, men jeg synes at viftene blir for synlige. Kanskje aluminiumgitter hadde vært fint Jeg har tenkt å bruke sånn netting (grill) som man bruker på biler, skal kjøpe det på biltemaet. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Dette blir bra hvis du gjør det på en skikkelig måte Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Det håper jeg! Har tenkt å bruke en del tid for å få det bra, skal ikke være noe hastverks prosjekt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hehe, da kan jeg se hvordan MIN idè tar seg ut! Luftehulla latså.. Men blir sikkert bra, skal naturligvis følge med.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ser bra ut dette, hva er det Vendur.no sponser deg med? Uansett: stå på! *Glede seg til første update* Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hehe, stilig. Er selv en Ferrari-fan. Du må jo ha en Marlboro-logo og da, de er jo hovedsponsoren...ihvertfall når det gjelder Formula 1. Hva slags treverk, og hvor tykt treverk skal du ha? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Nei for all del, ikkek ha malboro reklame på send de en mail først å spør om penger til moden i såfall Tøff ide! skal følge med på den Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Ser bra ut dette, hva er det Vendur.no sponser deg med? Uansett: stå på! *Glede seg til første update* Venduro.no sponser meg med: http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=41 http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=70 Takk for alle tilbake meldingene! Jeg har sendt mail til shell og spurt om klistremerker, men jeg kommer nok til å sende flere mailer! Tviler på at jeg får penger for å ha klistremerkene på Blir glad nok bare jeg får de jeg. Edit: Er det noen som vet hva siden til Marlboro er? søkte litt på google men fant ikke den.. Endret 15. april 2005 av anders888 Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) siden du mekker ferrari kabinett burde du kanskje ha no delta vifter som du kan rev'e iblant Endret 15. april 2005 av CoreTEC Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Bygge inn noen høytalere med ferrarilyder da hva med å gjøre så sidedørene åpnes som ferraridører... burde gå med litt hydraulike elns det Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Tror ikke det blitt så digg å sitte å høre på ferrarilyd time etter time da:p Må huske at jeg ikke er stinn i penger og det koster sikkert ganske mye å kjøpe alt jeg trenger til en sånn dør (?) Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Seff ikke, men du kunne ha en knapp du tykte på så lagde den lyd i 10 sek eller noe, just for show Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 oki, da er jeg med;) Var faktisk en god ide! Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Lenke til kommentar
CDG Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Her får du klistremerker: http://www.shell.com/home/ferrari-en/html/...p_stickers.html Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Her får du klistremerker: http://www.shell.com/home/ferrari-en/html/...p_stickers.html Takker Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Ja da var jeg i gang! Jeg har begynt med å lage en ramme av tre lister, som dere kan se på bilde under. Jeg brukte skruer til å feste listene sammen. Her er et bilde av vertøyet jeg har brukt hittil: Målene på rammen er 71*25*60 (høyde, bredde og dybde) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ikke mye å komentere her enda, men rammen ser hvertfall rett og solid ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå