xlpuma Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hæpp. Har oppgradert til Pentium 4 for et par uker siden. I forbindelse med installering av XP, installerte jeg SP2, og tok ikke backup. Jeg har lest i blader og på nett at SP2 legger inn dårligere driver til cpu enn det som er fra før. Dette gjelder visst kun for Pentium 4. Jeg har prøvd å "rulle" driver tilbake, men det gikk ikke p.g.a manglende backup. Jeg er jo fornøyd med oppsettet som det er nå, men om det er merkbart dårligere guts med de "nye" driverne vil jeg reinstallere og ta backup før SP2.. Spørsmålet er: Er det noen av dere som har merket forskjell med og uten SP2? Og fått sett noen forskjell på før og etter evt. tilbakestill av driver? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Dette er bare tull. Min er ikkeno tregere med SP2 enn SP1 eller Windows 2000 for den sags skyld. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Vel, en kjapp SuperPi test gav ihvertfall nøyaktig samme resultatet som før SP2. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ikke merket noe til det på mine maskiner 3 stk Pentium 4 2,4 2,8 og 3,2. Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Takk for alle svar Da er det vel heller lite trolig at jeg reinstallerer Har ikke sett svarene før nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå