RuZleBIFf Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Heisann. Jeg driver litt med winsock-kontrolleren nå! og det er sinnsykt plagsomt at jeg må gå på Components hver gang jeg starter opp vb for å få programmet til å fungere! Derfor lurer jeg på om det er en måte å få kontrolleren til å bli i verktøyboksen? Sindre =) Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Mener du at Winsock-kontrollen forsvinner fra prosjektet selv om det lagres på riktig vis? Det skulle i hvert fall ikke forekomme; kan hende må du reinstallere Visual Basic. I hvert fall er jeg nokså usikker på hva dette kan komme av. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 ok! jeg får surre litt rundt med det! det skjedde i allefall når jeg lasta ned et prosjekt fra nettet som bruker winsock! Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 aaaahaaaa!!!! åpne .vbp istedenfor formen! da funka det fort mye bedre! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 tillat meg å trekke på smilebåndet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå