Pug Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har sjekka prisen hos trondheimdata.no på PC'en jeg har tenkt å kjøpe hos komplett.no... Prisen til komplett.no: 15 000 Prisen trondheimdata.no: 14 000 Livet er ikke lett... Trondheimdata er et ganske nytt og ukjent firma, mens komplett.no er et anerkjent og ganske kjent firma. Jeg kjenner en i klassen som kjenner en av eierne i trondheimdata, og han (eieren), hadde sagt om de fortsatte som fjor, kom de til å gå konkurs til neste år. Dette er ikke så veldig betryggende i forhold til garanti og slikt. Jeg vet ikke om jeg stoler helt på han i klassen, men likevel da... Så hva skal jeg gjøre? Satse på å spare en tusenlapp, og kanskje miste garanti, eller bruke en tusenlapp ekstra, og vite hva du får, og at du er sikker? *sukk* Lenke til kommentar
zup Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Vedder på du sparer 2000kr til om du bruker http://www.databutikken.com eller http://www.itbutikken.no Lenke til kommentar
TrondheimData.no Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 TrondheimData.no svarer. Hei! "Du skal ikke tro halvparten av det du ser, og ingenting av det du hører," sier et ordtak. Trondheim Data er litt over 2 år gammel. Og det er sant at vi i etableringsfasen og det samme året (år 2000) hadde litt problemer. Men, hvilket nyetablert selskap erfarer ikke problemer i oppstarten? Vårt regnskap for år 2001 viser overskudd og positiv egenkapital i selskapet. Videre så har år 2002 startet svært godt for oss og vi øker godt i omsetning. En del av grunnen til dette er bl.a. vår PC-garanti + våre lave priser på PC-komponenter. Skulle du ha behov for nærmere info er det bare å sende en e-post til [email protected] Håper at dette var oppklarende for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå