sstf64 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Hvordan er denne pc`n til gaming? HAr kabinettet vindu? Hvis jeg skulle konfigurere den bedere, hva skulle jeg forbedret? Endret 14. april 2005 av espentf Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Den PCen takler alle nye spill helt greit. Det er ikke vindu i kabinettet, men det er tøft likevel, IMO. Vindu kan du jo mekke til selv (eller går garantien vekk da elns?) Review av kabinettet her Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Vurderer denne selv, men hva med å vente til mai? Da vil jo PC'en bli oppgradert med andre komponenter. Du kan jo f.eks ta en titt på Netshop.no PC'en til 9995,- også, omtrent lik men med større harddisk og mer ram. Har foresten en venn som kjøpte Komplett.no PC'en, og han kunne vist kjøre Doom 3 på Ultrahigh. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvis jeg skulle konfigurere den bedere, hva skulle jeg forbedret? Da ville jeg ha forbedret RAMen til noe med strammere timings, et 6800 eller x800 skjermkort(kanskje), og en større harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå