Nitrius Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ja, jeg har spilt siden EU betaen, og har testa div. characters, og jeg har egentlig aldri greid helt å fått bestemt meg får hva jeg vil være. Men imorgen så kommer det nye kopier av WoW og som vi fleste vet har de nye realmsene kommet opp, så det jeg først tenker på er da om det er noen som har tenkt til å starte en helnorsk seriøs guild på en av disse nye serverne? Har nemlig veldig lyst til å fått til å blitt med på å ta "store bosser" som Onyxia osv... Jeg er helt klar over at vis man starter en helt ny guild på en ny server så vil det ta tid før noe sånt skjer. Men vis det er ingen som har tenkt på det første jeg er ute etter her, så lurer jeg på om det finnes noen allerede eksisterende guilder på server som har stått siden release eller lignende som rekruttere, og jeg er da fortsatt på jakt etter en seriøs guild. Jeg har nemlig tenkt å starte på en Warrior, og har ikke peiling på hvor, og på den server jeg starter warrioren min så vil jeg gjerne ha sjans til å få joina en helnorsk seriøs guild. Dette gjelder da PvP server og alliance siden. Så da har dere hørt hva jeg har å si, og håper virkelig at noen har plass til meg Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Jeg skulle til å si at du kan komme å joine oss om du ønsker, men så ser jeg at du vil ha et helnorsk guild. Vi gikk akkurat over fra å være helnorsk til internasjonalt, da vi ser sjansen vår blir større for å få gjort store raids osv. (flere medlemmer)... Vi er ca 50stk nå, men fortsatt voksenede: se tråden her om du er interessert: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=400087&hl= (det var heller laber interesse fra dette forumet, men vi fikk en god del nye medlemmer etter vi bestemte oss for å rekruttere, deriblant en god del nordmenn) Endret 15. april 2005 av apollox Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Skal du få tatt end-game instances må du nesten bli med i et av de internasjonale guildene. trist men sant Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Tror jeg begynner å forstå det nå, men det går vel greit med en internasjonal guild også, er bare at jeg liker å ha noen norske rundt meg når jeg joiner en guild Så apollox skal tenke på det så skal jeg se Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det er jo ikke noe galt i å ha et helnorsk guild, og heller invite noen andre folk til et party når heavy-shit-quests () skal taes. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg er med i et helnorskt guild på Dunemaul server (middels befolket. aldri kø). Vi heter Northern Alliance, og har as we speak rundt 150 norske medlemmer. Eneste krav er at man er norsk, og nogenlunde seriøs. Vet ikke om vi har fått opp hjemmeside enda... Skal si ifra hvis vi har. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Eyes of Elune Server: Silvermoon Faction: Alliance Guild Master: Meldarion Vi er for øyeblikket 35 (litt mer kanskje) skandinaviske medlemmer, og leter etter priests for øyeblikket Lenke til kommentar
Untzi Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Skal du få tatt end-game instances må du nesten bli med i et av de internasjonale guildene. trist men sant dumt spørsmål sikkert, men hva er end-game istances?? Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Er medlem i et helnorsk alliance guild på Warsong [PvP] kalt Superhemmelig, og vi er for tiden på jakt etter flere i guildet vårt. Vi er for tiden 12 medlemmer. Du kan lese mer om oss på http://super.sheepmods.com Så hvis du er ute etter et helnorsk seriøst guild så lag en post på forumet eller /tell Ey, Madder eller Yippy ingame. May our paths cross in Azeroth! Endret 15. april 2005 av Jan Åge Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Nå er det bare Guilder på PvP server jeg er ute etter, og helst alliance, men det er mulig å få meg konvertert til horde, men uansett det skulle helst ha vært en helnorsk alliance på en PvP server som er seriøse, og takk for alle tilbudene som kommer, og det gjør ikke noe om det kommer fler. Det hadde bare vært så digg om jeg hadde funnet meg en guild som virkelig har tenkt å få tatt "store bosser" som onyxia osv... det har vært min store drøm siden jeg begynte å spille i EU betaen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Dette viste seg å bli vansklig, har ikke peiling på hvor jeg skal starte, og har helst lyst til å få starta idag, er nemlig jeg og noen kammerater, som har bestemt oss fra å starte på nytt på en annen server og da vil vi ha en server der vi finner en seriøs guild. Har fått en del tilbud nå, men er forsatt veldig usikker... Lenke til kommentar
exmx Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Kommer du på Shadow Moon kan du joine oss Vicius Vikings. Helnorsk guild med over 200 medlemmer Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Har dere hjemmeside med noe info på? sånn at jeg kan få lest litt om dere Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg er med i en Helnorsk alliance guild på Deathwing. Vi er ranket som nr. 2 beste guild etter lvl på vår server og har en ca 100-110 members. En del folk her som er med i den faktisk. Den heter World of Northing (WoN) og ledes av Sunstorm, han kan du finne på dette forumet også Hjemmeside er på vei. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Se Jan Åge sin link Vi er relativt få, men det gjør oss ikke useriøse (se forøvrig guildreglement). Vi bruker forresten Ventrilo til å kommunisere utenom guildchatten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå