svas Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jeg har nå kjøpt meg en Lexmark z815. Som med printere er de ikke alltid lette å samarbeide med. Nå og da står det jobber i kø som jeg fil slette, men etter å ha valgt at de skal slettes ligger de der likevel. Noen som har tips på hvordan jeg virkelig kan slette jobbene. Endret 14. april 2005 av svas Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har vært borti HP skrivere der køen henger seg opp og utskriften kommer som tekst istedet for bilder sånn at det vil bli mange tusen sider med tilfeldige tegn før køen er tom. Den eneste måten jeg har greid å fjerne utskriftsjobben var å avinstallere driveren også installere den på nytt igjen. Lenke til kommentar
svas Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Den eneste måten jeg har greid å fjerne utskriftsjobben var å avinstallere driveren også installere den på nytt igjen. Gjorde det samme og det funket. Men det beste hadde vært om man gunne gå inn et "hemmelig" sted og bare slette en atributt, eller hva man kan kalle det... Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Skal vel funke like greit å bare restarte spooler servicen? Da skal jo alt som ligger i windows sin utskriftskø bli borte. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Restarte spooler service er foolproof, men desverre litt for vanskelig for en gjennomsnittlig pc forbruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå