regeli Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er lei av den vifta som hyler på skjermkortet og tenkte å skifte den ut med noe mer stillegående. Alternativ 1 Alternativ 2 Alternativ 3 Alternativ 4 None som kan hjelpe meg? Siden kortet ikke har så høy klokkefrekvens så treng jeg vel ikke noe kjøler med vifte på? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hvis du vil har kortet helt stille bør du kjøpe det siste alternativet. Lenke til kommentar
DillBall Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvorfor skal alltid noen anbefale det dyreste og heftigste. HAr aldri vært slik at det dyreste alltid er det beste. Virker som mange her lider litt av noe "stormannsgalskap". Av erfaring, kjøler det første alternativet meget godt å er svæært stille. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kjøp den siste. Den er vifteløs, og helt lydløs... Lenke til kommentar
hainz Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Siste koster jo det samme som gfx kortet er verdt da.. (nesten). Hadde gått for alternativ 1 Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Jeg bruker et Thermaltake GiantII - http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120741&cks=PRL - på et Radeon X700PRO/256 PCIe-kort. Uten den medfølgende viften, selvsagt. Fungerer perfekt, totalt lydløst, og koster bare 100-lappen Endret 15. april 2005 av cosmo03X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå