ADT Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Heisann, sliter med en del sanger der høyttalerne spraker som F**N, mens andre sanger er helt perfekte. Jeg leter derfor etter en sang, eller et program som genererer lyder som jeg kan bruke for å sjekke dem... Altså en sang, eller en lyd dere kan forsikre meg om ikke vil sprake om det ikke er noe galt med høyttalerne. Er den liten nok kan dere jo også bare laste den opp... Takker for alle svar Endret 14. april 2005 av ADT Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) *sorry* Misforsto spørsmålet! Edit: Smørsmålet? Endret 14. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
ADT Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 *sorry* Misforsto smørsmålet! Hehe, hadde vært artig å vite hva du skrev Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg skreiv ned mulige uberbassbråkesanger Lenke til kommentar
ADT Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Hehe, jeg er glad i bråkesanger, så sleng dem opp! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 "Ajattara - Sortajan Kaipuu" "Rammstein - Mein Teil" "In Flames - Only For The Weak" Lenke til kommentar
ADT Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 "Ajattara - Sortajan Kaipuu""Rammstein - Mein Teil" "In Flames - Only For The Weak" Takk Daft Punk - Voyager og Takk til deg Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Prøv Red Harvest - Synthesize My DNA Masse dunk-dunk Lenke til kommentar
ADT Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har prøvd alle de nevnte sangene hittil, ikke et knak! *deilig* Sikkert bare noen få sanger med lav bitrate som ødelegger gleden da Ehm, hvordan jeg har fått tak i disse sangene etter stengetid hos 99% av platesjeppene i landet, spør du? Tja... Om noen er dumme nok til å tro på at jeg har en Harrier i hagen , kan vi jo alltids si jeg tok en snartur til London... Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 THX - 2kHz to 20Hz for å teste diskant Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Skal du ha bråke sang så må du nesten ha: "Emperor - Thorns on my Grave" ADVARSEL: Hvis høytalerne _ikke_ er sprengt fra før, er sjansen tilstede for at denne sangen gjør jobben. (Ja, jeg snakker av erfaring ) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 søk etter '' Basstest'' .-...da får du testa bassen ordentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå