Domodyret Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Link Det jeg trenger kommentarer er på er egentlig designet, utseendet og brukervennligheten. Jeg er ikke sikker på om jeg liker typografien helt. Bildesiden er veldig alpha, siden den ikke ser helt ut. Under tanker&syn kan det hende jeg legger inn no news-systemaktig greier, selv om jeg tror jeg skal legge inn ting der manuelt. Koden er ikke helt ryddig på foto- siden, men resten kan dere jo titte på. Ang. bildesiden, så kan man klikke på bildene for å vise dem større. En annen ting: Det at siden "hopper" når du bytter linker, er pga innholdet. På forhånd takk Edit: Vet at "content is king" derfor jeg strever litt med innholdet Endret 14. april 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ser ut som d kan bli bri så lenge du får laget til noe fancy i content delen, jeg likte menyen også egentlig, ganske liten og søt Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Enkelt og pent! Likte: - Headerbilde - Meny - Fontvalg Stussa på: - Bildegalleriet. Ekstremt lite brukervennlig, trodde først det var en Opera-bug - Ville hatt mer padding på venstresiden. Innholdet blir så klemt mot venstre Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kjapp kommentar fra meg: Headerbildet så litt ihjelkomprimert ut. Man ser tydelig JPEG-"artifacts" rundt teksten. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Ja, flere som har stussa på det (arve ) *Legge til viktige punkter han må endre* Endret 14. april 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
phanti Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Litt tomt og stusselig, men so far so good! Likte rolloveren ekstremt godt. Savner litt mer kreative farger. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Ja, skulle vel hatt én "sprudlende" farge, noe grønt kanskje. Men vet ikke hvordan jeg skal plassere det inn i designet. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fargen i menyen bør vel ligne litt mer på bakgrunnsfargen hvis det er mulig? Kanskje ha menyvalgene med litt mellomrom og litt hulter til bulter (en halv cm eller en i forskjell, kanskje?) Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Det nederste menyvalget "webdesign" skal jeg få bytta bakgrunnsfarge. Jeg tror jeg beholder menyen kompakt, ettersom den er så liten. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det nederste menyvalget "webdesign" skal jeg få bytta bakgrunnsfarge.Jeg tror jeg beholder menyen kompakt, ettersom den er så liten. Du trenger ikke gjøre mye, bare sånn at de ikke står på rekke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå