chokke Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Skal i en begravelse nå til onsdag, og hva er vanlig å bruke? Muttern mener at en svart bukse, svart med litt røde o goransje prikker som skjorte og en beig linjakke er ok. Men burde man ikke bruke vanlig dress, svart bukse, hvis skjorte og svart jakke? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har alltid brukt svart dress. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Bruk IKKE lyse klær, dette oppfattes som "glade" farger. Har kun vært i en begravelse, og da mener jeg å huske at jeg gikk i dress. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 svart dress med hvit evt mørkeblå eller svart skjorte. IKKE julaftenslipset fra ifjord. legger inn litt variasjon og tar grått slips, så er det liksom "synd med døden men vi kommer over det" sak Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Går i svart på begravelser ja...! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Begravelser er jo perfekt for gothere da! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Begravelser er jo perfekt for gothere da! ehhhh... moro ? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Begravelser er jo perfekt for gothere da! ehhhh... moro ? Jepp. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 IKKE julaftenslipset fra ifjord det hadde jeg på meg for noen år tilbake hadde dårlig tid så jeg tok feil slips Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Man har selvfølgelig på seg svart dress med svart slips eller svart sløyfe da Altså en begravelse skal være trist og svart er en trist og kald farge. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har vært i en begravelse der ei dame brukte "glade farger", husker mange var irriterte over dette i ettertid...... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 svart er en trist og kald farge. tja, svart er jo trist, men kaldt ? skulle tro at svart var en varm farge Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Sløyfe kan vel regnes som litt "happy"? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Lag en t-skjorte med bilde av den døde. Tegn en rød ring rundt, og skriv PWNED!! På tvers over bildet. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 svart er en trist og kald farge. tja, svart er jo trist, men kaldt ? skulle tro at svart var en varm farge Farger som blå (isblå) og hvit er kalde farger Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvit skjorte, svart dress, svarte sko, og viktigst av alt: svart slips. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 så jeg må kjøpe ny dress jeg skal bruke en gang? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Du får alltid bruk for en pen og nøytral sort dress. Bryllup, 17. mai, konfirmasjon, begravelse, bursdag, nyttårsaften, juleaften. Mulighetene er uante, og dress er utrolig pent. Folk pleier å si at du er ikke mer sexy enn når du bruker dress Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Med mindre du er voksen er det viktigste at du er pent og skikkelig kledd. Du må ikke absolutt gå i dress og slips hvis du ikke har det. Mørke pene bukser og en mørk genser med en pen skjorte under er godt nok. Ytterjakken kan du ta av deg inne, så den er ikke så viktig. Litt avhengig av alderen dette. Men hadde du vært voksen hadde vel ikke "mutter'n" blandet seg inn i klesvalget... Jeg er så gammel nå at jeg har fulgt mange slektninger og andre til graven, inklusive mine foreldre. Det var ikke slipset som opptok meg hos de som kom. Geir Endret 15. april 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 var i begravelse for 6 mnd siden. Gikk i svart dress og svarte sko med hvit skjorte og svart slips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå