Gå til innhold

Hvilket overklokkingsprogram?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er eier av et Point of view GF3ti200. For en stund siden installerte jeg powerstrip. Av en eller annen merkelig grunn kunne jeg stille klokkefrekvensene til langt over det som er normalt i programet(og andre program). Fant ut at kortet kjører helt stabilt på 295/565. Fikk med dette over 9000 i 3dmark 2001se. I går klikka powerstrip. Nå er standardklokkingen tilbake og dermed kan jeg ikke klokke mer enn til 220/500. Jeg vil klokke mer! Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd med opp til flere programmer. Det som nå har skjedd er at alle programmene har lagt igjen forskjellige drivere rundt om kring. Dermed registrerer overklokkingsprogrammene helt feil klokkefrekvens på kortet(733/1020). I virkeligheten kjører kortet på langt under normal frekvens virker det som:( Trur formatering må til...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde de problemene f0r, naar jeg hadde brukt et OC-prog f0rst, slettet det, og installert et annet. Progget fucked opp klokkefrekvensene helt, slik at bildet blei svart med fargede horisontale striper! Dumme greia pr0vde aa kj0re kjernen paa GF2GTS kortet ved 115mhz, i steden for 200mhz..

Men naa er det ikke lenge siden siste clean install. Jeg bruker RivaTuner, og alt funker som en dr0m. Overklokker som bare det, og den har ikke b0gget en eneste gang ;)

Lenke til kommentar

netnic:

Vet det er off topic, men hva i svarte har du gjort med kortet ditt? Har du klokka kjernen fra 175 mhz til 295mhz?? Har du noen form for ekstremkjøling eller no? Hva har du gjort?

Har et makent kort selv og det vil ikke mer enn 255mhz med masse ekstra kjøling :

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...