defzx Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Heisann folkens. Jeg har i lengre tid brukt creative drivere til mitt audigy 2 ZS som har vært basert på Audigy 4 drivere.. Det vil si at en fyr har hacket disse driverene for bruk med eldre lyd kort, noe som er kjempe bra! Du kan bruke alt av nyere software for de eldre kortene, og lyden blir faktisk bedre. Masse flere instillinger og diverse. Altså dette er strålende for folk som vil utnytte lydkortet sitt maksimalt! Jeg har sett at her på hardware.no forumet er det ingen info om dette og heller ingen som diskuterer dette her, så jeg tenkte jeg kunne lage en post om dette så vi kan snakke om det på norsk, og dele erfaringer? Disse driverene er ¨hacket¨ for alle tidligere kort, som Creative Live, audigy 1 og 2! Jeg vil anbefale dere som ikke kan noe om dette å lese litt her: http://driverheaven.net/showthread.php?t=66414 og http://driverheaven.net/showthread.php?t=45004 #Topic noe modifisert av moderator# Endret 15. april 2005 av Jankee Lenke til kommentar
bidz Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Driver og laster ned PAX-NewYear 2005 pakken nå. Dette så spennende ut. Har selv et Audigy 2 ZS kort. Er det store forskjeller på softwaren/driverne til Audigy 4 ? Vil lyden osv. fungere perfekt med hackede drivere, i spill og lydprogrammer? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 14. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Driver og laster ned PAX-NewYear 2005 pakken nå. Dette så spennende ut. Har selv et Audigy 2 ZS kort. Er det store forskjeller på softwaren/driverne til Audigy 4 ? Vil lyden osv. fungere perfekt med hackede drivere, i spill og lydprogrammer? Det er ikke sånn kjempe forskjell, men du får masse nye ting og tang, som er gøy ja Den fungerer ganske bra, men du må avinstallere nøye å gjerne bruker driver cleaner for at det skal gå best mulig. Det har vært litt problemer ved bruk av EAX 4.0, men creative har kommet med nye drivere til audigy 2 og ZS nå som skal fikse dette. Disse kan du bruke sammen med denne pakken. Merk, du kan enten bruke dine egne creative drivere eller noen som han har hacket som er basert på creative sine drivere(fra litt forskjellge, for å få best resultat). Det du uansett kan installere er Software packen til audigy 4.. Jeg forklarer sikkert litt rart så, jeg anbefaler deg å lese litt i den tråden. De nye beta driverene til creative: http://www.nforcershq.com/forum/viewtopic.php?t=58673 Lenke til kommentar
whom Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Har brukt Yup driverne til Live! kortet mitt lenge. Fornøyd Takk for tipset. Jeg har bare noen gamle drivere og software på Audigy 2, så på tide med en update Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Er det mulig å få disse driverne på et ikke-asiatisk språk? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 14. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Er det mulig å få disse driverne på et ikke-asiatisk språk? Hehe, ja Engelsk. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. april 2005 Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 Så bare masse "made-in" tegn på screenshots, så det var jo greit. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 14. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Så bare masse "made-in" tegn på screenshots, så det var jo greit. Hmm, du har sikkert ikke sett nøye nok.. Alle driverene er på engelsk, men ja du kan velge kinesisk, fordi han som har hacket driverene er fra kina. Endret 15. april 2005 av defzx Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Før man skal installere driverne står det at man skal slette "wdma10k1.inf" Hvor er den? Endret 15. april 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
defzx Skrevet 15. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 Før man skal installere driverne står det at man skal slette "wdma10k1.inf" Hvor er den? Den ligger i inf mappa til windows, men hvis du har søkt og ikke funnet den, så har du den ikke.. - delete wdma10k1.inf from Inf folder (show hidden files first) Lenke til kommentar
underground Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Måtte bare ha denne i mine innlegg. skal teste dette. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Er det noe vitsi å bruke disse driverne hvis man har Live! 1024 bare? (vil det i det hele tatt fungere?) Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Dette høres jo veldi interessant ut ettersom jeg bare hittil har brukt de normale windows-driverene. Altså, vil disse driverene virke til et Sound Blaster PCI512? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 vil disse driverene virke til et Sound Blaster PCI512?Niks, Kun Live og Audigy-SerienEr det noe vitsi å bruke disse driverne hvis man har Live! 1024 bare? (vil det i det hele tatt fungere?) Det vil fungere, men det er kun kontroll-panel som egentlig er endret, Den "forbedrede lydkvaliteten" hørte jeg ikke noe til. Bug-driver deluxe. Lenke til kommentar
.com Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 funker disse driverne på sound blaster audigy ls? vil det bli bedre lyd, eller bare flere innstillinger som jeg ikke trenger? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 Det vil fungere, men det er kun kontroll-panel som egentlig er endret, Den "forbedrede lydkvaliteten" hørte jeg ikke noe til. Bug-driver deluxe. Så jeg får bare ett nytt AudioHQ i Control Panel da... det har jeg jo ikke akkurat bruk for.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. april 2005 Rapporter Del Skrevet 22. april 2005 funker disse driverne på sound blaster audigy ls? vil det bli bedre lyd, eller bare flere innstillinger som jeg ikke trenger? Fungerer sikkert de. I teorien så skal det bli bedre lyd, men jeg merket ingenting(SB Live) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå