Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Farging av interiør i bil


pelle2

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen på forumet her som har erfaring med å farge interiøret i biler? Har fått noen skikkelige flekker på sforsete, gulvteppe og sideplate i dør etter å ha (tro det eller ei...) transportert lekk bilbatteri i setet inne i bilen :-(Vet dette må være dummhet over alle dumheter...) pleier normalt å være sånn noenlunde oppegående :-) Nå sitter jeg ihvertfall med sjegget i postkassen. Har funnet en link med slike farge produkter, ser jo greie ut ?? Har veldig lyst til å prøve da prisen ikke er avskrekkende og tanken er ganske besnærende :cool: Hvis det ikke funker kan jeg jo bare kaste skiten å kjøpe nytt allikevel. Sjekk linken og kom med kommentarer, værsåsnill!! her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå er jobben gjort og det ble veldig bra :D

 

Farget opp gulvteppene igjen med svart farge. På seter og dørpanel (PVC basert / skai) brukte jeg gråsvart som ga neste perfekt match med tidligere farge. Jeg har også brukt dette fargestoffet på plast-støtfangeren på bilen til sammboeren min.

Dette kostet meg litt i overkant av 1000 -lappen, inkludert støtfangeren + et gammelt PC kabinett som jeg også farget med litt "rest" farge.

 

Tror jeg har spart sånn ca 4000,- bare på dørpanel + setetrekk :yes:

 

Kan anbefales!!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Nå er jobben gjort og det ble veldig bra :D

 

Farget opp gulvteppene igjen med svart farge. På seter og dørpanel (PVC basert / skai) brukte jeg gråsvart som ga neste perfekt match med tidligere farge. Jeg har også brukt dette fargestoffet på plast-støtfangeren på bilen til sammboeren min.

Dette kostet meg litt i overkant av 1000 -lappen, inkludert støtfangeren + et gammelt PC kabinett som jeg også farget med litt "rest" farge.

 

Tror jeg har spart sånn ca 4000,- bare på dørpanel + setetrekk :yes:

 

Kan anbefales!!

Har du noen bilder? Skulle gjerne likt å sett det.. Vurderer å kjøpe meg noen bokser sånn at teppet ikke ser så stygt ut..

Lenke til kommentar

Har ingen bilder.... Må skaffe meg digitalkamera ser jeg :-)

 

Resultatet ble veldig bra! Jeg har faktisk problem med å se at interiøret er farget opp på nytt.. Det eneste negative jeg kan bemerke var at jeg måtte lufte bilen i flere dager etter fargingen da det luktet ganske stramt av teppene i etterkant...

 

Jeg anbefaler at du prøver dette da det er mange penger å spare :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...