pelle2 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hei Er det noen på forumet her som har erfaring med å farge interiøret i biler? Har fått noen skikkelige flekker på sforsete, gulvteppe og sideplate i dør etter å ha (tro det eller ei...) transportert lekk bilbatteri i setet inne i bilen :-(Vet dette må være dummhet over alle dumheter...) pleier normalt å være sånn noenlunde oppegående :-) Nå sitter jeg ihvertfall med sjegget i postkassen. Har funnet en link med slike farge produkter, ser jo greie ut ?? Har veldig lyst til å prøve da prisen ikke er avskrekkende og tanken er ganske besnærende Hvis det ikke funker kan jeg jo bare kaste skiten å kjøpe nytt allikevel. Sjekk linken og kom med kommentarer, værsåsnill!! her Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 bare å prøve det.. 280,- spenn er jo ikke allverdens da Lenke til kommentar
pelle2 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Nå er jobben gjort og det ble veldig bra Farget opp gulvteppene igjen med svart farge. På seter og dørpanel (PVC basert / skai) brukte jeg gråsvart som ga neste perfekt match med tidligere farge. Jeg har også brukt dette fargestoffet på plast-støtfangeren på bilen til sammboeren min. Dette kostet meg litt i overkant av 1000 -lappen, inkludert støtfangeren + et gammelt PC kabinett som jeg også farget med litt "rest" farge. Tror jeg har spart sånn ca 4000,- bare på dørpanel + setetrekk Kan anbefales!! Lenke til kommentar
edonis Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Nå er jobben gjort og det ble veldig bra Farget opp gulvteppene igjen med svart farge. På seter og dørpanel (PVC basert / skai) brukte jeg gråsvart som ga neste perfekt match med tidligere farge. Jeg har også brukt dette fargestoffet på plast-støtfangeren på bilen til sammboeren min. Dette kostet meg litt i overkant av 1000 -lappen, inkludert støtfangeren + et gammelt PC kabinett som jeg også farget med litt "rest" farge. Tror jeg har spart sånn ca 4000,- bare på dørpanel + setetrekk Kan anbefales!! Har du noen bilder? Skulle gjerne likt å sett det.. Vurderer å kjøpe meg noen bokser sånn at teppet ikke ser så stygt ut.. Lenke til kommentar
pelle2 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Har ingen bilder.... Må skaffe meg digitalkamera ser jeg :-) Resultatet ble veldig bra! Jeg har faktisk problem med å se at interiøret er farget opp på nytt.. Det eneste negative jeg kan bemerke var at jeg måtte lufte bilen i flere dager etter fargingen da det luktet ganske stramt av teppene i etterkant... Jeg anbefaler at du prøver dette da det er mange penger å spare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå