Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne porter i 3com router

Anbefalte innlegg

Jeg fikk idag min 3com officeconnect cable\dsl router fra komplet. Var blidd fortalt at det skulle være lett og åpne porter på denna karen. Har snoket litt rundt på forumet å sedd at det ikke bare er jeg som har problemer med å deaktivere brannmur å åpne porter. Fulgte guiden på http://www.portforward.com/, men jeg får ikke til. Noen som har peiling? hadde vært fint, ellers så må jeg sende routeren tilbake :cry: Har oppdatert firmware til nyeste.

3com office connect wireless 11g cable\dsl router 3CRWE554G72T er det fulle navnet til routeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men min gammle router hadde tcp,og udp.. Finner ikke det valgene på denne routeren :dontgetit:

Hvis du følger den guiden på websiden skal det fungere, hvordan tester du om portene er åpne? Er allt likt i forhold til din gamle router? samme ISP og eventuellt modem?

Lenke til kommentar
Når du er inne på routeren går du til

<Firewall

<Special Apps

Da er det bare å skrive inn de portene du vil åpne.

Men min gammle router hadde tcp,og udp.. Finner ikke det valgene på denne routeren :dontgetit:

Vel gjør du som jeg sier kan du endre firewall og åpne proter som du spør om.

Tror faktisk ikke å stille routeren tilbake til fabrikat innstillinger hjelper på firmware.

Lenke til kommentar
Men min gammle router hadde tcp,og udp.. Finner ikke det valgene på denne routeren  :dontgetit:

Hvis du følger den guiden på websiden skal det fungere, hvordan tester du om portene er åpne? Er allt likt i forhold til din gamle router? samme ISP og eventuellt modem?

eh.. hva er egentlig ISP ? Har ikke byttet noe annent en Router. Sjekker om portene mine er åpne med "www.canyouseme.com" eller no. (husker ikke akkurat nå)

Lenke til kommentar
Når du er inne på routeren går du til

<Firewall

<Special Apps

Da er det bare å skrive inn de portene du vil åpne.

Vel gjør du som jeg sier kan du endre firewall og åpne proter som du spør om.

Tror faktisk ikke å stille routeren tilbake til fabrikat innstillinger hjelper på firmware.

hva er trigger port: og inncoming ports: ? hvor skal jeg putte hva? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...