Deadringer Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) jeg har bestemt meg for å teste nod32 og lasta derfor ned trailversonen. jeg må si jeg er fornøyd med det og kommer til å fortsette å bruke det. men hvor lenge varer trailen? og hvordan får jeg kjøpt det? edit: må jeg hit? å fytti så svine dyrt det var! edit2: hvordan veit jeg at det står på autoprotect? ser ikke noe scann sak. står riktig instillinger på? Endret 14. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 trialen varer vel i 30 eller 31 dager. 326 kr for eit år er da ikkje så dyrt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 jeg skal ha på flere enn en pc. da er det grise dyrt! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Det er nå omtrent det samme prisen uansett hvilket betal antivirusprogram. Du kan jo istedenfor kjøpe Trend Micro PC Clinic som inneholder både antivitus, og brannmur og litt annet snacks. 1 stk. CD og 3 stk. lisenser Trend Micro™ PC-cillin™ Internet Security gir deg omfattende beskyttelse mot virus, hackere og andre trusler fra Internet. Trend Micro PC-cillin Internet Security har avenserte egenskaper som overgår det meste av standard antivirus og personlig brannvegg programvare. * Anti-Phishing - Ny! * Utmerket Antivirus beskyttelse * Forbedret Spywarekontroll og fjerning Og hva koster herligheten??? 983.- Desverre er det blitt slik at man bør venne seg til at software koster penger for det ser ut som det skal bli vanskeligere og vanskeligere å bruke piratprogrammer. Endret 14. april 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 1 stk. CD og 3 stk. lisenser Trend Micro™ PC-cillin™ Internet Security gir deg omfattende beskyttelse mot virus, hackere og andre trusler fra Internet. Trend Micro PC-cillin Internet Security har avenserte egenskaper som overgår det meste av standard antivirus og personlig brannvegg programvare. * Anti-Phishing - Ny! * Utmerket Antivirus beskyttelse * Forbedret Spywarekontroll og fjerning Og hva koster herligheten??? 983.- hvor bra er antiviruset der da? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Desverre er det blitt slik at man bør venne seg til at software koster penger for det ser ut som det skal bli vanskeligere og vanskeligere å bruke piratprogrammer. Hvordan skal det bli vanskeligere å bruke piratprogrammer? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Planene MS f.eks. har med dobbelaktivering. Videreutvikling av systemer der programmvaren må aktiveres og registreres før den virker. Selvsagt vil det alltid finnes folk som kan lage crack slik at programmene virker. Kanskje det blir slik at softwaren man kjøper ikke er komplett og programmer laster ned nøkkelfunksjoner som mangler samtidig met at det blir aktivert. Det er vel ingen piratspill som kan spilles online på offisielle servere foreksempel. Jeg tror at corporate edition av programmer som er helt åpne slik de er i dag vil etterhvert forsvinne helt. Når en hel industri ser potensiale i å tjene mer penger lar de seg aldri stoppe i å finne på nye metoder som gjør det vanskeligere for pirater. Skal jo ikke gå lengere en til storsatsingen til MS som de allerede har starta. Tenk deg en endring av volumlisensavtalen til de som har det. Da vil alle de som har en piratkopi av co-ed versjonen sitte der men sjegget i postkassa. Ang Trend Micro så har jeg ingen erfaring med det bortsett at jeg har hørt mye positivt om det og at en del IT selskaper bruker det internt samt selger det til sine kunder igjen. Gjorde et søk på "Trend Micro" på sikkerhetsfoumet og her er resultatene: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...ite=trend+micro Endret 16. april 2005 av perpyro Lenke til kommentar
gresh Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Råder deg til å sjekke ut andre sider som selger Nod32 lisenser, spesiellt de som lar deg betale i US Dollar. Da får du lisensen din rimeligere. Enkelte steder får man også kjøpt student lisens om du kvalifiserer til dette. Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 nod 32 har en betautgave som er gratis.bruker den selv og den er helt på høyde med final release versjonen.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 nod 32 har en betautgave som er gratis.bruker den selv og den er helt på høyde med final release versjonen.... link? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hmm en gratis beta utgave som er på høyde med fullversjonen/trialen. Høres merkelig ut... Er det ikke en trial? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Hmm en gratis beta utgave som er på høyde med fullversjonen/trialen. Høres merkelig ut... enig Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 det er vel ikkje så rart at ein betaversjon er gratis. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 nei, men det er rart om betaversonen er gratis og er like god som den "ekte" versonen. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 nei, men det er rart om betaversonen er gratis og er like god som den "ekte" versonen. Da kan jo folk bare bruke den hele tiden da (så lenge de vil), for slike beta-versjoner har jo sjelden store feil eller lignende.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 det er framleis ein beta, så det er nok enkelte problem med den. det kan godt vere at den nærmer seg slutten av utviklingsfasen, og dermed holder eit høgt nivå. (f.eks sjå på ms antispyware. det er fortsatt ein beta, men virker bra for det). _Adler_: det er nok ein sperre for kor lenge du kan bruke den, evt. kor lenge det vil kome nye oppdateringer til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå