Feh Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 haha... var neimen ikke lett å se.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Det er vel på tide å komme med løsningen da... aklla var vel først ute med rett svar! SERIØST? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg synes det er logisk jeg...det er amin som forvirrer alle, men som teksten skriver så ser han seg bare rundt for å planlegge hva han skal gjøre når ballen kommer! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 E! Alle ser på E! E er best! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kan ikke noen lage flere bilder da? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, men ikke fotball f.eks "hvor er håndballen" ! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, men ikke fotball f.eks "hvor er håndballen" ! Skal vi gjøre det vanskelig så tar vi et bilde av mange som ser på himmelen og leker "hvor er golfballen"...for sikkerhets skyld kan man ha en ca 40 alternativ! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Vedder en million på at det er B! Men kanskje vi skal holde oss til en tråd, nemlig den jeg linket til i min forrige post! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå