mrmattis Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hei Jeg har en rekke sanger i mitt iTunes bibliotek som ligger som doble oppføringer, dvs. jeg har flere eksemplarer liggende på harddisken. Disse eksemplarene ligger ofte i forskjellige mapper på harddisken. Hvordan får jeg iTunes til å fjerne/slette disse oppføringene fra Harddisken ? Det går greit å fjerne dem fra listen i biblioteket, men jeg ønsker å slette dem helt fra harddisken. Noen som har en løsning ? Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvis du konsolidere biblioteket(legger alle i iTunes Music mappen) kan iTunes slette.... Husker jeg rett vil den ikke det hvis filene ikke ligger andre steder. Så er det bare å la lista liste opp sangene etter Tittel... Merk sangene som er doble(bruk CTRL) og slett. Det finnes programmer som søker etter like filer, men jeg har hatt dårlig erfaring med det. de klarer ikke å skille alle sangene fra hverandre.... Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 I "Rediger" -> "Innstillinger" -> "Avansert" kan du hake av for "Organiser iTunes Music-mappen" og "Kopier filer til iTunes Music-mappen når du legger til musikk i biblioteket". Da *TROR* jeg iTunes kopierer alle filene i biblioteket over i iTunes Music mappen, og deretter er det jo bare å slette de som ikke ligger i den mappen. Men sjekk at de virkelig har blitt kopiert først! Du må fortsatt fjerne dem fra biblioteket manuelt, men det er ganske lett å se duplikatene med "Rediger" -> "Vis dupliserte sanger" Hvis det finnes noen annen måte har ikke jeg funnet den ennå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå