Gå til innhold

Se Spiderman!

Delvis

Anbefalte innlegg

Vel, i dag skulle jeg endelig gå å se "star wars"

Men kom selvsagt forsent

Men så da tok jeg en Spiderman i steden

Selv om den har fått gode kritikker hadde jeg

ikke allverden forventninger.

Men det vil jeg si, den var veldig bra

anbelfales!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg syns oxo Star wars er noe av det beste jeg vet innen film.

Har ikke sett ep.II, men ble en tanke skuffet over Ep.I i forhold til de tre første som er meget bra.

Men jeg ble imponert over Spiderman. Det var ikke dødpunkt i hele filmen, sånn at du liksom våknet til virkeligheten igjen først når den var slutt. Meget god attest for en film det. Og den var mangfoldig hadde mange ingredienser, men uten å gli av sporet på noen måte.

Blir nok en klassiker garantert

[ Denne Melding var redigert av: groenn på 2002-07-06 02:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-05 22:48, fondus skrev:

Enig, Spiderman er konge
:grin:
Nesten like bra som LOTR, bedre enn AOTC
:grin:

Likte den også veldig bra! Men det er en ting jeg lurer på: Helt i begynnelsen når han begynner å finne ut av sine "krefter" så tester han seg på å klatre opp en murvegg. Vi får sekunder tidligere se at det er små pigger som kommer ut av huden hans som gjør at han kan feste seg til veggen, men han spenner jo opp etter veggen med føttene som han har sko på!!! Har jeg gått glipp av noe, eller har han extra lange pigger som går gjennom skoene?

Any way, har noen sett den nye LOTR2 - Two Towers traileren? den på 30MB. Den er RÅ, og jeg tror denne filmen kommer til å bli minst dobbelt så bra som eneren! og jeg likte eneren veldig godt, vanskelig å forestille seg hvor bra 2'eren egentlig kommer til å være!

Lenke til kommentar

Hehe, det artige er;

at når han klatrer opp veggen er skoene svarte og når han er oppe på taket er de hvite!

Det samme er det med lampen han knuser når han tester "trådene" sine. Lampen står på en kommode ved siden av døren og faller ned når "trådene" setter seg fast i den. Bråket gjør at tanten kommer for å se hva som skjer, og da er plutselig lampen like hel igjen!

La bare merke til disse detaljene i full fart, men la ikke det stoppe noen fra å se filmen.

Den er råbra!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-06 03:05, Killer_DT skrev:

Men det er en ting jeg lurer på: Helt i begynnelsen når han begynner å finne ut av sine "krefter" så tester han seg på å klatre opp en murvegg. Vi får sekunder tidligere se at det er små pigger som kommer ut av huden hans som gjør at han kan feste seg til veggen, men han spenner jo opp etter veggen med føttene som han har sko på!!! Har jeg gått glipp av noe, eller har han extra lange pigger som går gjennom skoene?

Jeg tror ikke at han brukte beina i det hele tatt oppover veggen. det høres kanskje litt dumt ut, men jeg synes jeg så at han bare brukte henda, beina hang bare etter.

Lenke til kommentar

Huff...for en B-Film Spiderman var....så den riktig ikke nokk på kino men handlingen var ALT for opplagt.

Hovedpersonen spilte MEGET tvilende(så lenge han hadde maska på så var det bra).

Nei maken til dritfilm har jeg ikke sett på lenge...

Og at dere sammenligner den med LOTR tar jeg nesten som en fornermelse. Ingenting slår LOTR.

Lenke til kommentar

Synes filmen var mer kul enn bra. :smile:

Effektene synes jeg det var så som så med. Man kunne tydelig se at ting var faka.

Synes likevel det var en del morsomme punkter i filmen.

En ting jeg ikke skjønner: Hvor fikk han drakta fra? :???:

Og en ting til: Hvorfor greide ingen å legge sammen to og to og finne ut at nerden var Spiderman? Det var riktignok en som gjorde det, men når han drar dobbel baklengs fra stillestående og banker en wrestler som nesten er sterkere enn meg, da burde man skjønne det...

Men filmen er absolutt å anbefale. :smile:

Lenke til kommentar

ja, det er litt rart det der med at de alltid hopper over sånne detaljer.

Det er noe typisk amerikansk greie det.

Det var alltid sånn i tegneserier og Helan & halvan filmer oxo osv.

Spiderman var slett ikke noe perfekt mesterverk, men noe av det som var bra var at den hadde "sjel" i handlingen.

Ofte mangelvare i filmer nåtildags det

Lenke til kommentar

Jeg synes filmen var bra. Den faller greit inn i rekka blandt tegneserie-filmer som Superman og Batman. Liker man Batman-filmene kkomemr man til å like disse også (regner med at det kommer flere etterhvert). Noe som overasket meg var at den var mye mer "chick-flick" enn jeg hadde regnet med. Men det gjør da ikke noe :wink: Ta med dama og se den!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-06 02:30, ZerBox skrev:

Joda, bra den, men INGENTING slår Star Wars. Jeg så Star Wars for første gang nå når episode 2 kom ut. Ble MEGET imponert. Den må dere se!

japp, i går så jeg den endelig. Og den var bedre enn jeg trodde.

Etter første gangs-intrykket vil jeg si den var en god del bedre enn ep.1(som var litt skuffende/kjedelig).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-16 10:41, SirHartge skrev:

Lav underholdnings faktor synes jeg. Likte ikke skuespillern, var lite kul.

Gleder meg til MIIB

Hva?

Er ikke MiB2 ute i gamlelandet enda?

Nuvel, selv synes jeg MiB2 var ett stort gjesp.

Nedtur i forhold til ener'en.

Men Blade2 maa dere se, den var morsom.

Hvis den kommer til Norge da...? :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Mr.Hassan skrev (2002-07-16 12:20):

Hei DrDoogie!

Blade2 kommer snart på norske kinoer..

hva?? så blade2 for lenge siden! Kan det ha vært førpremiere sååå lenge før premieren da? Likte du 1'ern så se 2'ern. Den er dritrå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...