Gå til innhold

Ingen vet eller er dere for late til å svare ?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en topic nå som sier ``Sp2 tvunget inn på maskin etter ny oppdatering ?`` som jeg har hatt oppe en stund nå....

Den het opprinelig ``Windows nye kritiske oppdateringer`` men ettersom jeg lurte på om Service Pack 2 blir tvunget inn på maskinen ved nye kritiske oppdateringer så valgte jeg å skifte navn på min forrige topic.

Jeg ville nå tro at en del har installert den nye oppdateringen og lurer dermed på om dere ikke vet eller er rett og slett for late til å svare :nei:

I bunn og grunn så vil jeg gjerne ha et svar !

Takker for svar på forhånd :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...