Pantera Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har lurt på å kjøpe meg dette Mercury kabinettet, og lurte derfor på om noen har noen erfaringer med det? Hvordan er kjøling, og funker dette 'støvfilteret' bra? mvh Pantera Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har lurt på å kjøpe meg dette Mercury kabinettet, og lurte derfor på om noen har noen erfaringer med det? Hvordan er kjøling, og funker dette 'støvfilteret' bra? mvh Pantera Feil farge... Kjøp sølv Det er en stor synd å lakke fin aluminium svart.. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Jo, kanskje....siden begge DVD-drevene er hvite, så passer kanskje sølv bedre. Men blått lys og sølv.....? Synes ikke det passer like godt som blått lys og svart. Men vi får se.....bestiller kabinettet når lønna kommer....hmm, det er bare 10 dager til, det... mvh Pantera Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Tro meg, blått neonlys og sølv er NYDELIG! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Hm....skal ihvertfall seriøst vurdere det ja..... Forresten...noen anbefalinger til PSU? Lurte på bZerk, men den var visst litt lang, og ligger i veien for vifta i toppen.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Sikker på at den gjør det? Har en kamerat med samme kabinett, og jeg tror han har bZerk PSU og single rad 120mm radiator... Men er ikke sikker... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Gå for sølv, sammen med blått er det nydelig (sitter med Chieftech Dragon midi m/div blå lys) Tror faktisk den PSU`en kan komme i veien, men denne skal passe, og den er i tillegg veldig stabil, stille, og "overklokkingsvenlig" (stabil under høy klokk) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Gå for sølv, sammen med blått er det nydelig (sitter med Chieftech Dragon midi m/div blå lys)Tror faktisk den PSU`en kan komme i veien, men denne skal passe, og den er i tillegg veldig stabil, stille, og "overklokkingsvenlig" (stabil under høy klokk) Takk for tipset. Den Mist-psu'en var allerede en av alternativene mine. Så da går jeg for den mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå