Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kommer trefliser ut av huden igjen?

fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei. De arbeider seg opp til hjernen din og legger seg der. Derav uttrykket treskalle :D

Neida, mener de forsvinner. Mener grus og stein derimot ikke forsvinner.

Morsom du!

Takk for hjelpen da!

Slipper jeg og begynne og prøve å få den ut selv går jeg utifra?

Lenke til kommentar

Hehe, joda. Fliser bruker som regel å komme ut igjen hvis du da ikke tar en nål å pirker den ut. Det som gjør at den kommer ut er at treflisa irriterer huden og det samler seg væske rundt den som fører til at det ser ut som om det er betent. Om et par dager er det bare å klemme på den som en kvise. :p

Nåler uten hode og glasskår har en stygg uvane med å begynne å vandre inni kroppen.

Eksempler som mennesker som har satt seg på nåler har flere tiår etter opplevd at nåla har kommet ut igjen en helt annen plass på kroppen.

Lenke til kommentar

Nå er jeg stolt!

Fant fram ei sikkerhetsnål og kasta meg ut idet!

Forventningsfull var jeg, men det skulle vise seg at den var ute etter 10sec med pirking!

Eller flisa forsvant! Enten så landet den på bordet, eller så bare gravdje jeg den 1cm lenger ned i lillefingeren, for borte er den! :D

Lenke til kommentar
Skal prøve med nål!

Husker at læreren min gjorde det i 3.klasse!

Nål altså, trodde jeg skulle dø jeg! 

Hylet og skrek som bare F!

Lærern min måtte brekke tilbake neglen min etter at den hadde blitt skrella av fingern!! Da kom det en liten tåre i øyekroken!!

Au. :omg:

Lenke til kommentar

Pirker dem ut med en svidd nål.

Da jeg var i Hellas trakket jeg på noe som liknet på en kråkebolle i sjøen. Det svei litt i foten da jeg hadde løpt ut i vannet og plutselig fant jeg en kråkebolle henge/stå fast i fotsålen min. Jeg kvapp og fikk hinket opp på land der jeg brukte 10-15 på å pirke ut de største flisene. Det var fremdeles mange små/bittesmå svarte fliser (svart kråkebolle) inni foten da jeg var ferdig, men om de har kommet ut eller ei er jeg ikke sikker på. Jeg kan ihvertfall ikke se noen svarte prikker der nå.

Lenke til kommentar
' date='14/04/2005 : 17:16'] Eksempler som mennesker som har satt seg på nåler har flere tiår etter opplevd at nåla har kommet ut igjen en helt annen plass på kroppen.

Husker jeg leste i avisa en gang om en som satt seg på ei nål og flere år senere hadde havnet den i pekefingeren hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...