Gå til innhold

usb kaffe varmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvor mange watt bruker den?

Max 2,5W. Det er så mye USB-porten kan levere.

Også er det vel sånn at den ikke varmer kaffen så temperaturen øker, men gir et ørlite bidrag med varme så kaffen ikke kjøles ned like raskt som ellers.

Forøvrig så finnes det gratis måter å gjøre få samme effekten på: Isolere koppen bedre. Det er neppe mye som skal til for å få samme effekten som den USB-greia. F.eks bytt ut keramikkoppen med et sånn bensinstasjonkopp. De er mye bedre isolert og har til og med fordampningsbegrenser (lokk). Slike kopper tror jeg vil holde varmen lengre enn den USB-greia kombinert med en keramikkopp.

Lenke til kommentar
Og hvor mange watt bruker den?

Max 2,5W. Det er så mye USB-porten kan levere.

Også er det vel sånn at den ikke varmer kaffen så temperaturen øker, men gir et ørlite bidrag med varme så kaffen ikke kjøles ned like raskt som ellers.

Forøvrig så finnes det gratis måter å gjøre få samme effekten på: Isolere koppen bedre. Det er neppe mye som skal til for å få samme effekten som den USB-greia. F.eks bytt ut keramikkoppen med et sånn bensinstasjonkopp. De er mye bedre isolert og har til og med fordampningsbegrenser (lokk). Slike kopper tror jeg vil holde varmen lengre enn den USB-greia kombinert med en keramikkopp.

det har du helt rett i

bensinstasjon kopper er veeldig god til å holde varmen i kaffen \ teen \ hva det enn motte hvere.

de er isolerte å har topp å den holder seg varm i gott over en halvtime. vertfal sist jeg brukte statoil koppen.

men den usb varmeren var litt fet også da.

den tar seg bra ut på pc pulten eller på kabinettet. :!:

Lenke til kommentar
Kan den brukes til å varme te også? :grin:

Den varmer ikke opp noe, den bare holder det varmt litt lengre, akkurat som en termos ville gjort, men neppe så lenge som en lukket termos.

Men du kan sikkert ha hva du vil i koppen..

Jeg har kikket litt på det bildet. Synes ikke den koppholderen ser så kul ut heller. (NB. koppen følger neppe med) Koppholderen så ut til å være laget i billig plastikk og lakkert i sølv metallic. Trolig kommer den også til å være mer i veien for brukerene enn til nytte. Aner jeg nok en dings som bare blir testet en gang og så finner sin plass i roteskuffa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...