Margarus Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305927 denne fete dingesen her. tror dere denne vil komme til norge. evt microplex vil ta den inn. jeg lurer også på om det finnes andre varianter av usb kaffe varmere i norgen. trenger en snarest Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 samme her.... er ivrig kaffe drikker men savner en kaffe varmer å vertfall som kobles til usb ! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ahhh.. Den var jo søt Sånn må jeg ha Følger koppen med? Og hvor mange watt bruker den? Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Ahhh.. Den var jo søt Sånn må jeg ha Følger koppen med? Og hvor mange watt bruker den? Tror ikke koppene følger med.. http://www.officemax.com/max/solutions/pro...teID=k4720&mid= men si fra hvis noen finner ut noe mer.. dette er jo noe alle kaffedrikkere må ha.. Endret 15. april 2005 av Falcon1975 Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 den jeg linka til regener ejg med at koppen følger med. koppen sto jo i stil til sin docking stasjon =) Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Noen som vet om noe ligende bare at den kjøler ned drikken og ikke varmer den? hadde vært fett på lan. hater varm brus Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jævla Jamba banner på den siden skvatt så syykt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Forstår ikke hvorfor det er så mye å ha, har man en kopp kaffe så drikkes den så og si alltid når man har den. Har hvertfall adri savnet noe sånt Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 savner det ikke men det er en slik "må ha ting" syns den var stilig jeg, Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Og hvor mange watt bruker den? Max 2,5W. Det er så mye USB-porten kan levere. Også er det vel sånn at den ikke varmer kaffen så temperaturen øker, men gir et ørlite bidrag med varme så kaffen ikke kjøles ned like raskt som ellers. Forøvrig så finnes det gratis måter å gjøre få samme effekten på: Isolere koppen bedre. Det er neppe mye som skal til for å få samme effekten som den USB-greia. F.eks bytt ut keramikkoppen med et sånn bensinstasjonkopp. De er mye bedre isolert og har til og med fordampningsbegrenser (lokk). Slike kopper tror jeg vil holde varmen lengre enn den USB-greia kombinert med en keramikkopp. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Og hvor mange watt bruker den? Max 2,5W. Det er så mye USB-porten kan levere. Også er det vel sånn at den ikke varmer kaffen så temperaturen øker, men gir et ørlite bidrag med varme så kaffen ikke kjøles ned like raskt som ellers. Forøvrig så finnes det gratis måter å gjøre få samme effekten på: Isolere koppen bedre. Det er neppe mye som skal til for å få samme effekten som den USB-greia. F.eks bytt ut keramikkoppen med et sånn bensinstasjonkopp. De er mye bedre isolert og har til og med fordampningsbegrenser (lokk). Slike kopper tror jeg vil holde varmen lengre enn den USB-greia kombinert med en keramikkopp. det har du helt rett i bensinstasjon kopper er veeldig god til å holde varmen i kaffen \ teen \ hva det enn motte hvere. de er isolerte å har topp å den holder seg varm i gott over en halvtime. vertfal sist jeg brukte statoil koppen. men den usb varmeren var litt fet også da. den tar seg bra ut på pc pulten eller på kabinettet. :!: Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du kan jo invistere i en termoskopp, det har jeg. Helt genialt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kan den brukes til å varme te også? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kan den brukes til å varme te også? Den varmer ikke opp noe, den bare holder det varmt litt lengre, akkurat som en termos ville gjort, men neppe så lenge som en lukket termos. Men du kan sikkert ha hva du vil i koppen.. Jeg har kikket litt på det bildet. Synes ikke den koppholderen ser så kul ut heller. (NB. koppen følger neppe med) Koppholderen så ut til å være laget i billig plastikk og lakkert i sølv metallic. Trolig kommer den også til å være mer i veien for brukerene enn til nytte. Aner jeg nok en dings som bare blir testet en gang og så finner sin plass i roteskuffa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå