Datasmurf Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 ja, men ble bra med den siste stripen som ble publisert etter the end. håper den blir lansert i en elektronisk versjon uten å måtte bla seg gjennom 8 år med striper. Men han har jo sagt at det ikke er helt slutt, det er bare på pause på ubestemt tid, og han snakket om det i fjor sommer at han skulle starte opp med hovedserien igjen. Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Grrl Power: http://www.grrlpowercomic.com/archives/48 Begynner litt tregt, men tar seg opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ctrl-Alt-Del har startet en kickstarter for et samlet sett med sidens første 10 år i bokformat. For de som kjenner til siden og serien sjekk ut https://www.kickstarter.com/projects/1983987666/ctrl-alt-del-10-the-box-set Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Må anbefale flere jeg har funnet siden forrige gang: Stand Still, Stay Silent Nitti år etter etter en sjukdom som utsletta mesteparten av menneskeheten er kun Island og mindre samfunn i resten av Norden igjen. En dårlig utrusta gruppe sendes ut til restene av sivilisasjonen, nå full av monstre, for å utforske. A Redtail's Dream Denne er ferdig, ble lagd av samme skaper som SSSS. Handler om en fyr og hunden hans som blir sendt inn i nordlyset av en reveånd. Basert på finsk mytologi. Blindsprings Etter å ha vært i en magisk skog i 300 år kommer en prinsesse tilbake til samfunnet, hvor alt er forandra og den tidligere adelen blir forfulgt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Skal få oppdatert førsteposten så snart jeg kommer meg på noe mer redigeringsvennlig enn mobil. edit: Oppdatert! Det er fremdeles rom for forbedringer i førsteposten så det er bare å komme med forslag så skal jeg se hva jeg får gjort. Sjekker fremdeles innom diskusjon av og til, selv om jeg ikke er så aktiv lengre. =) Endret 11. mai 2015 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå