Yakamaru Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan jeg få lov til å nevne 2Kinds (Two Kinds)? Bra serie, satt i en fantasi verden. Har laget et emne om den, hvis du vil ha litt å lese om den. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Looking for Group - En tegneserie fra de samme som lager den geniale Least I Could Do. http://www.lfgcomic.com/ Så langt er det en undead warlock, elf warrior, tauren og troll mage som gjør oppdrag. Jeg liker den litt mørke humoren m.t.p. warlocken. Endret 23. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Gone with the blastwave. Litt artig serie, men den oppdateres eksremt sjelden (2-3 ganger årlig) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg syns Megatokyo er en fantastisk serie. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fey Winds: http://kitsune.rydia.net/ Lenke til kommentar
Krisoyo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Flott at noen kom på dette En nettmanga som kanskje kan være interesant: Skyfallmanga ( Artisten har også en bruker på deviantart: link ) Wirepop er en side som publiserer manga online, man kan abonnere på tegneseriene, men noen av dem er gratis å lese. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 http://www.questionablecontent.net/ Genial serie som ikke handler om dataspill. 1445 striper så langt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Anders Loves Maria Småsære greier jeg snubla over i dag, $3 og en pdf-fil markert NSFW og jeg var frelst av selve serien også. Handler om Anders som elsker Maria og det speisa livet de lever Ikke kommet så langt enda, bare til stripe 61. Fant den jo i sted. Uansett, anbefales! Lenke til kommentar
Strand89 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 www.xkcd.com Fant ikke denne på den første siden så regner med at den ikke har blitt nevnt. Denne er helt genial, men trengs litt tenking for å skjønne. 'My Hobby' stripene i serien er best, men har blitt litt få av de i det siste Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg ser att ingen har nevnt The Joy Of Tech, en av mine favoritter http://www.joyoftech.com/ Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Gunnerkrigg Court Det er ein samanhengane historie, så dykk bør byrje med den fyrste sia. Nyaste side: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 12. september 2009 av Manerasita Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sikkert mange som har lagt merke til at jeg ikke har oppdatert førsteposten på snart 4 år Dette skyldes at jobb tar mye tid og jeg har ikke så stor interesse av forums lenger. Om noen Mods/admins har lyst så kan de altids ta over tråden slik at den ikke visner bort for de som enda har bruk for den. Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Vet noen av dere om det er mulig og lage en slags nettside hvor du bruker alle rss'ene og får dagens tegneserie på nettsiden? Lenke til kommentar
ingsolv Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Cyanide and Happiness og Wulffmorgenthaler er nice. Samling av tegneserier på nett Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Må nesten nevne den nyesteCTRL+Alt+Del/Penny Arcade aktige tegneserien. http://www.virtualshackles.com/ Genialt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 - Least I Could Do av (delvis) samme folka som lager Looking For Group. - Questionable Content, full of win! - Bear Nuts, herlig, herlig! - Curvy, NSFW og søt. - Oglaf, delvis NSFW. Lenke til kommentar
Rodrigues Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Brawlinthefamily.com - en webcomic som omhandler Nintendo-figurer, hovedsaklig Kirby. Veldig barnevennlig. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er det noen som husker hva den finske tegneserien het? Var om en krig inni en by, og de som sloss mot hverandre kalte hverandre for red/blue/green/yellow. Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Mine favoritter: Dresden Codak Foregår i en ganske merkelig verden med en hovedperson som elsker vitenskap og teknologi. Består av en del enkeltsider med mer eller mindre sammenheng, og to lengre historier. Min favorittside Homestuck Handler om noen unger som spiller et dataspill som griper direkte inn i virkeligheten. Den er litt kjedelig i begynnelsen, men når historien kommer ordentlig i gang er den awesome. Er hovedsaklig en humorserie, med masse teite ting som skjer. Er satt opp som et tekstbasert spill, med et bilde med tekst under. Ineholder også en del animasjon og andre ting. Les også Problem Sleuth av samme person. En hardkokt detektiv sperret inne på kontoret sitt. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 xkcd er en genial serie, som fysikk læreren viste meg. For å sitere forfatteren om serien "A webcomic of romance, sarcasm, math, and language." Den oppdateres tre ganger i uka, og er overraskende bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå