Gå til innhold

Samling av Geniale nettbaserte Tegneserier!

Gjest Slettet-77do0b

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tre kjappe.

-Least I Could Do handler om Rayne Summers og, blant annet, hans seksuelle eskapader. Mer en "voksen" comic med humor du bør være tørr bak øra for å sette pris på når du kommer deg inn i den. Stripebasert uten noen fast storyline som gjennomsyrer alt.

-Looking for Group av samme artister som Least I Could Do; denne er satt i Warcraft-verdenen og omhandler den onde warlocken Richard.

-xkcd er en Larsons / Bizarro-lignende ting som du kanskje ikke skjønner så mye av hvis matematikk og lignende ikke er din forte.

Lenke til kommentar
Tre kjappe.

-xkcd er en Larsons / Bizarro-lignende ting som du kanskje ikke skjønner så mye av hvis matematikk og lignende ikke er din forte.

8509103[/snapback]

Pft. 20 sekunders research er alt som trengs. Dessuten er det ikke bare mattevitser. Min favorittnettstripe uanset.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Det høres virkelig ut som noe som er verdt å sjekke ut ja! :D

Selv oppdaga jeg Brat-Halla i går da jeg skulle bevise for en kompis at det fantes bilder av Hel der hu var pulbar.

Serien var svært fengende og var med på å hjelpe meg med å ikke sove i natt.

Handler om de norrøne gudene som små rakkerunger :p

Svært fengende ^^

edit:

Vel hjemme etter endt kent-konsert i Trondhjem - som btw var helt fantastisk - slang jeg meg ned på sofaen, skrev et brev og begynte å søke rundt etter flere tegneserier om norrøn mytologi, da jeg hadde lest ferdig Brat-Halla, siden den var så fengende.

Jeg fant, jeg fant. Denne gang Sparkling Generation Valkyrie Yuuki, om en ung gutt som blir forvandlet til en valkyrie og må bekjempe monster etc. Valkyriene her er visstnok superhelter.

Ser ut til å at det blir nok en søvnløs natt...

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dette er langt mer grusomt enn genialt, og sjarte sjeler burde holde seg langt unna. Serien er så lite politisk korrekt som man får det, og har blitt bannlyst i Tyskland.

Electric Retard

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...