Dwagon Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 CTRL+ALT+DEL - Tragically l337 Serie om noen venner som bor sammen, Hysterisk bra Linken peker kun til et bilde. Du må erstatte URL-en med følgende: http://www.ctrlaltdel-online.com/index.php?t=archives&date=last For øvrig er det en GENIAL serie. Følger med på hver oppdatering. ohh, huff da.. snakk om stygg tabbe *fikset det nå* Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 http://1337ninjacomics.tk/ Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har jo glemt Red Meat: http://www.redmeat.com/redmeat/ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 www.reallifecomics.com http://wulffmorgenthaler.com/ www.userfriendly.org www.dilbert.com Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Noob synes den var litt festlig, værtfall den ene som heter Noob goes skating... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 FY faen jeg lo så sinnsykt. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 InkTank er jo også genial. Synd tegneren nå har nesten gitt opp tegninga, men det ligger et fintfint arkiv med mye bra stuff. Hovedserien Angst Technology er min selvfølgelige favorit. "Angst Technology is the name of a computer game company. A small start up, the employees are all drawn together with the vision of creating truly kick ass games. The only thing stopping them is their vastly diverse opinions about what a kick ass game is. If too many cooks spoil the brew, then too many game developers make a 3d rendered / full motion video / interactive movie / first / third / fourth person / shooter/ adventure / comedy / horror / musical / educational game with shock value and a message to keep kids off drugs." Noen smakebiter: The One Jedi Knight II Battlefield 1942 Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Aliens are a Plot device Artig serie, god historie (selv om den kan virke litt merkelig). Anbefalt. Endret 9. mai 2005 av Jackemeister Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 oi.. nå var det kommet noen tegneserier til... *adde til første post* Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 The Perry Bible Fellowship Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Siden Tegneserier har fått egen kategori flyttes denne fra Humor. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Pixel serien var jo _genial_! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) CAD er vel den nettserien jeg elsker høyest. For ikke å glemme Little Gamers. Av andre som er verdt å nevnes, har du Real Life The Devils Panties A World Like My Own Real Life handler om livet til tegneren Greg og venna hans. The Devils Panties handler om tegneren Jennie, en gothbabe som har et hysterisk bra liv, og et par heldigge søstre ;P A World Like My Own handler om livet til 2 venninner som bor sammen og tingene som skjer i livet deres. Real Life oppdateres til tider hver hverdag, til tider ikke The Devils Panties oppdateres hver dag, og på søndager er det digge bilder A World Like My Own oppdateres på mandager, onsdager og fredager edit: leif Endret 6. august 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Heh.. flere tegneserier *addelittmer* Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Mac Hall comics, tegneserie fra livet til et par college studenter www.Machall.com Radio Active Panda, tegneserie om en gal forsker og hans venner www.radioactivepanda.com/ Alpha Shade, Mer alvorlig historie tegneserie www.alpha-shade.com/ Chugworth, en litt mer på kanten tegneserie samme still som Penny Arcade og little gamers chugworth.com/ Chisuji, Tegneserie om gutt som har evnen til å slippe løs manga figurer... www.chisuji.com/ Applegeeks, en av mine favoritt tegneserier, handler igjen om en gjeng venner som går på college www.applegeeks.com EDIT: Glømte noen tegneserie dumme meg www.postnukecomic.com/ Handler om en overlevende fra en atomvåpen krig www.noneedforbushido.com/ Handler om ei jente som løper hjemme fra etter at hun skal bli tvangs giftet, hun møter en Samurai som kjøper sverdene sine på billig salg. www.rpgworldcomic.com/ Handler om hvordan verden er for personene i RPG spill Endret 12. august 2005 av Zippio Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hehe.. mer *addet til post #1 * Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 haha, jeg digger de her, enig burde bli sticky Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Haha, den her synes jeg er festlig. Kanskje spesielt på grunn av den Naruto-stripen "Kage Combo Henge Mane Wonder Twin Banana-Fana Bunshin No Jitsu" (Mange flere tegneserier kan finnes her: http://www.vgcats.com/archive/ ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå