tbend Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Ligger i windows nu med ca 700Mb ram, vet ikke hva som egentlig trekker så sinnsykt.. Har 5 - 6 progs oppe, men det er kun msn, dc++ og noen små snacks til. KAn man ikke ta en minne dump i windows slik at man slipper å restarte.. Endret 14. april 2005 av tbend Lenke til kommentar
nattaz Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ligger i windows nu med ca 700Mb ram, vet ikke hva som egentlig trekker så sinnsykt.. Har 5 - 6 progs oppe, men det er kun msn, dc++ og noen små snacks til. KAn man ikke ta en minne dump i windows slik at man slipper å restarte.. Her har du det du trenger... kjører det alltid før jeg skal spille og liknende.. Og her er en side hvor det står hvordan man kan disable masse unødvendige ting som bruker minne på data'en + en del andre nyttige ting, hvis du bare gidder å lese litt på de forskjellige tipsene som står der så vil du nok frigjøre masse minne, og få data'en til å boot'e mye fortere.... jeg har gjort en god del av det som står der og det har funket veldig bra for meg!! Lykke til! Lenke til kommentar
pooh Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 nattaz har nok ret i at mye kan gjøres der. Bruk den gamle layouten av windows osv. Men dc++ har altid skapt meg trøbbel når det har stått og gått en 16 til 20 timer. Har en ganske kraftig maskin nå, og det er ikke så ulikt min ganle p2.4 som fikk det samme problemene, men i enda større grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå