Gnurk Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Så, fikk endelig min kopi av WoW, henta den hos Spaceworld i dag. I full iver begynner jeg å starte en ny account, men da jeg taster inn min Authentication Key får jeg denne meldingen: "HTTP Status 500 - type Exception report message description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request. exception org.springframework.jdbc.CannotGetJdbcConnectionException: Could not get JDBC connection; nested exception is java.sql.SQLException: ORA-01017: invalid username/password; logon denied org.springframework.jdbc.datasource.DataSourceUtils.getConnection(DataSourceUtils.java:155) org.springframework.jdbc.datasource.DataSourceUtils.getConnection(DataSourceUtils.java:128) org.springframework.jdbc.core.JdbcTemplate.execute(JdbcTemplate.java:616) org.springframework.jdbc.core.JdbcTemplate.call(JdbcTemplate.java:653) org.springframework.jdbc.object.StoredProcedure.execute(StoredProcedure.java:100) com.blizzard.account.db.procedures.AccDBIStoredProcedure.safeExecute(AccDBIStoredProcedure.java:33) com.blizzard.account.db.procedures.AuthTestCCSP.execute(AuthTestCCSP.java:56) com.blizzard.account.db.AccountAuthenticationManager.testCodeClaim(AccountAuthenticationManager.java:338) com.blizzard.account.validators.AccountAuthValidator.validateCodeClaim(AccountAuthValidator.java:121) com.blizzard.wow.web.accountShared.action.validation.AuthkeyValidator.validate(AuthkeyValidator.java:65) com.blizzard.wow.web.accountShared.action.validation.AuthkeyCaptchaValidator.validate(AuthkeyCaptchaValidator.java:67) org.springframework.validation.ValidationUtils.invokeValidator(ValidationUtils.java:56) org.springframework.web.servlet.mvc.BaseCommandController.bindAndValidate(BaseCommandController.java:298) org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractFormController.handleRequestInternal(AbstractFormController.java:236) org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractController.handleRequest(AbstractController.java:128) org.springframework.web.servlet.mvc.SimpleControllerHandlerAdapter.handle(SimpleControllerHandlerAdapter.java:44) org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.doService(DispatcherServlet.java:522) org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.service(FrameworkServlet.java:321) javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:802) org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:73) org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:73) osv osv osv. " Er det rett og slett ikke mulig i det hele tatt å åpne ny account før midnatt, altså 15. april? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post60169 Ahh, det forklarer saken. Account Creation sidene er nede visstnok O.o Lenke til kommentar
rolax Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 D e ikkje første gangen. Skjer hele tida.. Skjedde med meg og når eg skulle lage acc Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Ganske så irriterende hehe, har ventet lenge nå på å prøve WoW... Får håpe for Blizzard sin skyld at de får sidene oppe og gå til i morgen Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Håper det kommer i gang i løpet av kvelden for jeg reiser i morgen Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Hmmmm.... Fortsatt ikke noe videre info om sidene, får jo selvfølgelig bare mer lyst til å spille nå, ganske så typisk det her Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Gikk fint for meg, hadde ingen problemer med noen form for registrering idag. Registrerte det for vel 1 time sia. Helt smertefritt Endret 14. april 2005 av DataChild Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvor da? her: https://signup.worldofwarcraft.com/menu.html Den signup-en er åpen, men den gjelder vel bare for US eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg fikk så mye som: Our account management pages are currently unavailable. Please check back later. Thank you for your understanding. Lenke til kommentar
Untzi Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hvilken spaceworld butikk fikk du den fra?? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Akkurat det samme som jeg får, på den europeiske-signup'en ihvertfall. Frustrerende... Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 hvilken spaceworld butikk fikk du den fra?? Spaceworld på Bystasjonen i Bergen Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Spaceworld har i kr.sand har også inne hvis du lurte... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 samme gjelder spaceworld på kvadrat i sandnes. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Fortsatt ikke noe info fra Blizzard... Lenke til kommentar
morgus Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hei Har i dag kjøpt WoW, jeg kommer helt til der som jeg skal skrive inn kortnummer, men får beskjed om at det er feil, jeg valgte å bruke Visa-Electron, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Aner egentlig ikke hva du bør gjøre, men jeg ville nok ventet til Blizzard kommer med en offisiell uttalelse om at nå fungerer faktisk create/modify account-sidene :/ Lenke til kommentar
Untzi Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Takket være Gnurk har jeg endelig fått spillet:) Flere spill på Spaceworld på Vinterbro folkens! Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Det dumme er jo at du ikke får startet en ny account inntil videre Endret 14. april 2005 av Gnurk Lenke til kommentar
Untzi Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 jeg har startet account:) det funka for meg...men hva slags kort bruker du? bruker du ungdomskort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå