wil Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 det er slik at klez viruset skal slå til imorgen. og jeg lurer for det første på: er det bare en type klez som slår til eller er det alle sammen. og den siste tingen. hvis man ikke har på maskinen sinen si i hele morgen. og hvis man slår den på den 7. juli hva skjer da egentlig. kan man få viruset da. Lenke til kommentar
Jesus Halten Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hvorfor lage to topics :razz: Det er flere typer som kan slå til i morgen og jeg tror nok at det ikke er nok å ha maskina avslått i morgen :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 22:07, Jesus Halten skrev:Det er flere typer som kan slå til i morgen og jeg tror nok at det ikke er nok å ha maskina avslått i morgen :smile: jo, det skulle jeg tro. fordi: klez er et kompilert program, ikke et OS (etter hva jeg har forstått) og ihvertfall ikke noe BIOS-program! mao krever det at windows kjører for å kunne gjøre skade. og hva så om det går på bios? vel, så trenger det strøm til HD'ene for å slette filer. strengt tatt hadde det nok også hjulpet å stille klokka frem igår til imorgen :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå