AvaloN - TLW Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har ikke peiling på hvor jeg ska poste denne, så det ble her! Merka ett virus, Trojan.Backdoor. Og den ligger på fila Windows.exe Men Norton vil ikke fjerne virus eller reparer pga får d ikke til! Jeg har 2004 edition og full oppdatert! Noen som kan komme med no bra som jeg kan fjørne den med? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Formatèr hele driten! Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Her Kan du poste spørsmålet ditt. Mitt beste råd er: Skaff deg et nytt antivirusprogrsm. Anbefaler NOD32, det tar knekken på det meste. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 norton vil ikke ta den fila fordi den kreves for at windows skal kunne kjøre. det du kan gjøre er å formatere som blir sakt tiligere. jeg gjør alltid det hvis jeg får slike virus, om jeg får fjerna dem eller ikke. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) norton vil ikke ta den fila fordi den kreves for at windows skal kunne kjøre.det du kan gjøre er å formatere som blir sakt tiligere. jeg gjør alltid det hvis jeg får slike virus, om jeg får fjerna dem eller ikke. Nei-nei-nei. Last heller ned trial av NOD32 og prøv den før du gjør noe overilt. Dette er en 30 dagers trial, men du kan avinstallere den etter 30 dager og reinstallere den (tungvindt) eller du kan bare kjøpe den. Er faktisk en ganske rimlig antivirus sammenlignet med Norton. Link til NOD32 trial. Edit: Husk nå for all del å avinstaller all annen antivirus før du installerer NOD32. Endret 14. april 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
knert Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 ok, hvilket os har du? jeg har xp pro og har ingen fil som heter windows.exe. så hvis du har det, så er det nok helt trygt og slette filen. hvis det er et program som mangler filen, så installerer du programmet igjen, problem løst Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Sikker på at det ikke er explorer.exe du mener? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 http://www.processlibrary.com/directory/fi...ndows/index.php Siden det står "windows" i filnavnet, tolker vel Norton det som en systemfil/opperativsystemfil. Derfor vil det ikke røre det. Start opp i sikkerhetsmodus (trykk F8 ca 1000 ganger mens maskinene s tarter, og vel sikkerhetsmodus) Så finner du ut hvor filen ligger, og sletter den. Så ser du hva som skjer da. Om ikke det skulle fungere, kjør Online virus scanfra trend.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå