blablah745 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Hvis en kompis eller vennine sender deg en melding: "its you!" og en link til "http://www.malignancy.us/gallery/pictures.php?email=(din mail)" Så ikke trykk! Då sender du det videre til alle dine pålogget kontakter. Endret 14. april 2005 av Stig Henden Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hva gjør viruse anna enn å spre seg? og det viktigaste..hvordan fjerner man det viss en er "smitta"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fikk den akkurat nå selv av en kompis, men unlot å trykke på linken av ren vanvare. Var endelig bra jeg ikke trykte på den da:) Hva slags virus er det den siden der sprer? noen som vet ? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har dere ikke oppdaterte antivirus programmer da, siden scripten til viruset er så enkel burde alle antivirus blokkere det. Lenke til kommentar
blablah745 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Det kommer ei fil i "My Documents" / "Mine Dokumenter" / "X's Documents" som heter det du har som mail-adresse. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har ikke merket noe skade selv om jeg trykket på linken... Ville teste om det var ett spennende virus som jeg kunne bruke litt tid på for å prøve å få ting til å fungere igjen, men ingenting skjedde Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har ikke merket noe skade selv om jeg trykket på linken... Ville teste om det var ett spennende virus som jeg kunne bruke litt tid på for å prøve å få ting til å fungere igjen, men ingenting skjedde Jeg og prøvde.... Kom bare melding på nettverksserveren min at den hadde blokert ett ellet aent... Lenke til kommentar
genetex Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 samme sente en kompis meg, jeg godtok, men når der kom noe om nedlasting, trykket jeg bare det vekk, lurte på hva i Hel*vete han sendte meg, og han sa: faen, ikke ijenn, virus, ikke godta Lenke til kommentar
blablah745 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Her sitter jeg å prøver å advare dere og så er dere så domme å gjør det stikk motsatte Endret 14. april 2005 av Stig Henden Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Men hva gjør viruset da, annet enn å spre det videre? Lenke til kommentar
blablah745 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Det legger inn filer på pc'en din og er du virkelig så teit at du vil at vennene dine skal få virus?? Lenke til kommentar
KickF Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har ei enkel løysing for det heile ... GJE POKKER I MSN ... Så går du til start > kjør > å skriver dette : "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove" trykker enter å fjerner heile MSN skiten ... Da har du permanent løyst problemet Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har ei enkel løysing for det heile ... GJE POKKER I MSN ...Så går du til start > kjør > å skriver dette : "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove" trykker enter å fjerner heile MSN skiten ... Da har du permanent løyst problemet Asosial nerd, du da Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fikk denne meldingen selv... men smart som jeg er, så kjører jeg linux Trykka så klart på linken da, men fikk ikke opp noe som helst.... Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 For å være helt ærlig er det vel ganske idiotisk å trykke på linken "bare for å teste", som det virket som om det var noen som hadde gjort - dette er antageligvis en av grunnene til av msn-virusene spres så fort. Selvfølgelig i tillegg til alle dem som trykker i god tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå