Gå til innhold

Hva fikk dere i konf.gave av foreldrene?


minialeks

Anbefalte innlegg

Jeg har også på følelsen at det JoachimR sier er bare tull fra ende til annen... Noen som vet om det han sier er sant?

 

Tanken har streifet meg...

 

 

Jeg hadde nok ikke tatt imot 10 000 tror jeg. Selvfølgelig hadde han vært kjempe rik hadde jeg det, men hadde ikke sagt det til noen. Jeg betalte for et par år siden til og med familiens halve telefon regning fordi jeg hadde ringt mye selv om fattern nekta som faen... Poenget mitt er at jeg vil være fortjent med situasjonen jeg er i. Å sitte på pappas høye hest og fortelle de andre hvor godt du har det er helt latterlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vennligst kjør tråden back to topic. Det er unødvendig å ødelegge denne også. Har dere noe uoppgjort med meg, kan jeg kontaktes via PM eller MSN. Please.

Siste utspill fra meg: Gjenntar meg selv Kommentarene er på dine innlegg og IKKE deg som person!

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Du sier:

Ikke gni inn hvor bortskjemt du er da, JoachimR. 50k er mye penger for en med "vanlig" økonomi

Det som vel er en gjennomsnittlig månedslønn synes ikke jeg kan kalles mye penger...

Altså 50 000 kr x 12 = 600 000 kr, Du mener dette er gjennomsnittslig...

Lenke til kommentar
Du sier:
Ikke gni inn hvor bortskjemt du er da, JoachimR. 50k er mye penger for en med "vanlig" økonomi

Det som vel er en gjennomsnittlig månedslønn synes ikke jeg kan kalles mye penger...

Altså 50 000 kr x 12 = 600 000 kr, Du mener dette er gjennomsnittslig...

Nei, det mener jeg ikke. Dersom det er riktig at jeg har sagt det du siterer, trekker jeg det tilbake, For jeg var hele tiden klar over at dette ikke var gjennomsnittstall. Uansett.

Lenke til kommentar
Du sier:
Ikke gni inn hvor bortskjemt du er da, JoachimR. 50k er mye penger for en med "vanlig" økonomi

Det som vel er en gjennomsnittlig månedslønn synes ikke jeg kan kalles mye penger...

Altså 50 000 kr x 12 = 600 000 kr, Du mener dette er gjennomsnittslig...

Nei, det mener jeg ikke. Dersom det er riktig at jeg har sagt det du siterer, trekker jeg det tilbake, For jeg var hele tiden klar over at dette ikke var gjennomsnittstall. Uansett.

Det er greit :D Da kaller jeg diskusjonen død, la heller ikke merke til oppfordringen om å ta dette over PM før nå, sorry... ;)

Endret av ADT
Lenke til kommentar

Uansett gjennomsnitts tall eller ikke er det bare tull å dra frem slikt... Synes du har skummle holdninger joachimR... Ditt syn på menneskeverd og generelle verdier skremmer meg.. Å klassifisere samfunnet på den måten og snakke som de rike er det ordentlige er skummle utsagn.

 

Ingen er mer verdt enn andre og verdier er individuellt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...