Prebo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Fikk 5000 av foreldra. 25000 tilsammen Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den er FEMTEN år... Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil.. Du trenger virkelig noen som får deg til å våkne snart.. Sorry, men du lever i en helt forvridd verden. Han troller... Jokke trenger idioter som Dr.X å baite. Gjør vel egentlig jeg og, Pris Herren. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ok Du ville vel ha de aksjerene BARE for å tjene penger på de tenker jeg. Hva i svarteste huleste helvete skal aksjer ellers brukes til? Dopapir? Jeeebus. Herved nominerer jeg HalTan som forumets morsomste forumbruker. se. @kd Ler av deg HalTan Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Penger er Alt som er vits å ha i verden. Penger løser alle problener, du kan få nesten ALT du vill for penger Hjelpe meg! Nå forstår jeg hva som er galt med verden... Lenke til kommentar
morfin Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Dj_Evelen: Tror ikke jeg tjener så sykt mye på aksjene, har de vel mest for morroskyld. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Penger er Alt som er vits å ha i verden. Penger løser alle problener, du kan få nesten ALT du vill for penger Hjelpe meg! Nå forstår jeg hva som er galt med verden... hva er galt med verden? hva er galt med penger? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Penger er Alt som er vits å ha i verden. Penger løser alle problener, du kan få nesten ALT du vill for penger Skulle likt å se deg med 1 milliard sittende helt alene uten jobb, venner, familie i et kaksehus i NY, og "ha alt du trenger". ok Du ville vel ha de aksjerene BARE for å tjene penger på de tenker jeg. Hva i svarteste huleste helvete skal aksjer ellers brukes til? Dopapir? Jeeebus. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Penger er Alt som er vits å ha i verden. Penger løser alle problener, du kan få nesten ALT du vill for penger Skulle likt å se deg med 1 milliard sittende helt alene uten jobb, venner, familie i et kaksehus i NY, og "ha alt du trenger". 1 milliard og uten jobb. Oh noes! Han går vel tom for penger om en 2-300 år, hva gjør han da? Du vet, å ha penger betyr ikke automatisk at man ikke kommer til å få seg dame/kone/barn/familie. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hmmm.... kanskje en idé å gå tilbake til det opprinnelige emnet? For de som har glemt det, står det øverst på siden her. For de som ikke gidder å scrolle opp, er det altså "Hva fikk dere i konf.gave av foreldrene?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hmmm.... kanskje en idé å gå tilbake til det opprinnelige emnet? For de som har glemt det, står det øverst på siden her. For de som ikke gidder å scrolle opp, er det altså "Hva fikk dere i konf.gave av foreldrene?" Det er faktisk hva vi fikk med foreldrene. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Med foreldrene mine fikk jeg selskap. Av foreldrene mine fikk jeg 5k og en klokke verdt 300 kr Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Det er faktisk hva vi fikk med foreldrene. Ja, men det er ikke direkte grammatisk riktig vel? Ihvertfall ikke når det gjelder bokmål som er ett av to godkjente skriftspråk i Norge. Anyway... det første du gjør etter mitt innlegg er å gå off-topic? Gir dere EN sjanse til, så stenger jeg tråden. Endret 21. april 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er faktisk hva vi fikk med foreldrene. Ja, men det er ikke direkte grammatisk riktig vel? Ihvertfall ikke når det gjelder bokmål som er ett av to godkjente skriftspråk i Norge. Anyway... det første du gjør etter mitt innlegg er å gå off-topic? Gir dere EN sjanse til, så stenger jeg tråden. Ikke for å kverulere med en med-moderator, men jeg tør sverge på at min post faktisk var direkte rettet on topic. Bokstavlig talt faktisk. Endrer topic jeg, så legger vi ballen død. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Beklager, så ikke hvem du var (bare for å oppklare litt). Da vil jeg anbefale alle om å følge emnet og fortelle hva for fine ting dere har fått til konfirmasjonen. Selv fikk jeg et stereoanlegg. Da dette nå er 13-14 år siden, fungerer ikke cd-spiller og kassettspilleren lenger, og den står på kjøkkenet her på kollektivet ettersom radio, platespiller og forsterkerdel funker fint (kan koble på bærbar CD spiller). Batteriene i fjernkontrollen er aldri byttet, og fungerer fortsatt. De gikk ut i 1995 Endret 21. april 2005 av Afseth Lenke til kommentar
paroa Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Fikk 20.000 kr i aksjerfond...kjipe greier... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ikke fornøyd? Hva er dette? En gavedag? En jente jeg gikk i klasse med fikk så og si bare gaver (smykker osv), hun beholdt et av smykkene og pantsatte resten. Snakk om å være utakknemlig Motbydelig. Kanskje hun ikke likte smykkene og visste at hun aldri kom til å bruke de?? Skulle hun hatt det liggende i en skuff, da? Hun likte ikke smykker, men gaver er gaver. Det er annerledes hvis du får en genser du ikke liker til jul, da kan du bytte den i en annen genser.. men du går ikke å leverer inn gaver du får til komfirmasjonen for å få penger tilbake. Det er rett og slett utakknemlig. Når man er i den alderen der så har man også en helt annen dømmekraft enn man har når man blir litt eldre. Etter et par år innser man kanskje at det var greit å få gaver som man kan ha resten av livet, i motsetning til penger som man brenner av på tull og fanteri. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg hadde ikke konfirmasjon (oh noes!), så jeg fikk ingenting av mamma eller pappa. ....Unntat en rå Omega-klokke Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Omegaklokker er jo tradisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå