13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Edit: Mindre bilde Endret 21. april 2005 av 13Marius37 Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den er FEMTEN år... Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil.. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ja, ja. Jeg får vel se om jeg kan finne noen andre tåpelige utsang fra ham som jeg kan quote. Burde ikke være vanskelig. Så så, ikke noe flaming her nå. Du kan vel egentlig stfu du også? Nok spamming for idag, gå å ta en bolle... Mysil har ikke dagen idag... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Fikk 50k av hele slekta, billappen og foreldrene betaler 70% av en audi a3 når jeg blir 18 Endret 8. mai 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ja, ja. Jeg får vel se om jeg kan finne noen andre tåpelige utsang fra ham som jeg kan quote. Burde ikke være vanskelig. Så så, ikke noe flaming her nå. Du kan vel egentlig stfu du også? Nok spamming for idag, gå å ta en bolle... Mysil har ikke dagen idag... Merker det du. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du kan vel egentlig stfu du også?Nok spamming for idag, gå å ta en bolle... Spist 4 idag jeg! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du kan vel egentlig stfu du også?Nok spamming for idag, gå å ta en bolle... Spist 4 idag jeg! Han mente meg. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg fikk ikke lov til å konfirmere meg kristelig pga mamma og pappa, og jeg ville ikke gjøre det borgerlig, så da fikk jeg heller en tur til Frankrike - shoppingen inkludert Er litt surt når mange av vennene mine fikk 50 000. eg er ikkje kristen og eg kan velge vil helst ikkje konfe meg vil bare ha penge eg Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Fikk 5k og ei Hagle (har blitt flittig brukt på Treplanker ) Hagla var vel til 8k... Har litt snille foreldre Fikk 34k til sammen av hele slekta... Oppskrift må moro med hagle: Spikr opp noen planker.... Ladd hagla OG SMELL I VEI.... (er faktisk kjempe moro ) Kan tilsettes: Bilde av person som du hater mest i verden... Få ut litt aggression vet dere EDIT: Har spart alle pengene etter konf. Kanskje brukt litt da, noen tusen til ting på hybelen Endret 21. april 2005 av Zippio Lenke til kommentar
morfin Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Blir så jævlig forbanna på fjortisser som skal konfirmere seg bare pga. penger og gaver. Værste jeg vet om! Og så sløser de bort alt på noe dritt.. Det må jo være en grunn til at man konfirmerer seg, eller? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Blir så jævlig forbanna på fjortisser som skal konfirmere seg bare pga. penger og gaver. Værste jeg vet om! Og så sløser de bort alt på noe dritt.. Det må jo være en grunn til at man konfirmerer seg, eller? Tror ikke jeg kjenner noen som ikke konfet seg for pengene... ! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Blir så jævlig forbanna på fjortisser som skal konfirmere seg bare pga. penger og gaver. Værste jeg vet om! Og så sløser de bort alt på noe dritt.. Det må jo være en grunn til at man konfirmerer seg, eller? Har du komformert deg? I så fal: åfer komformerte du deg? vist ikke: fikk du penger får å la vær? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har ikke konfirmert meg nei, så ingen grunn til å gjøre det. Fikk ikke penger, men tror jeg fikk noen statoil-aksjer av mamma. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har ikke konfirmert meg nei, så ingen grunn til å gjøre det. Fikk ikke penger, men tror jeg fikk noen statoil-aksjer av mamma. mammaen din elsker deg ikke mer Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har ikke konfirmert meg nei, så ingen grunn til å gjøre det. Fikk ikke penger, men tror jeg fikk noen statoil-aksjer av mamma. ok Du ville vel ha de aksjerene BARE for å tjene penger på de tenker jeg. Penger er Alt som er vits å ha i verden. Penger løser alle problener, du kan få nesten ALT du vill for penger Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ok Du ville vel ha de aksjerene BARE for å tjene penger på de tenker jeg. Hva i svarteste huleste helvete skal aksjer ellers brukes til? Dopapir? Jeeebus. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den er FEMTEN år... Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil.. Du trenger virkelig noen som får deg til å våkne snart.. Sorry, men du lever i en helt forvridd verden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 ok Du ville vel ha de aksjerene BARE for å tjene penger på de tenker jeg. Hva i svarteste huleste helvete skal aksjer ellers brukes til? Dopapir? Jeeebus. Herved nominerer jeg HalTan som forumets morsomste forumbruker. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den er FEMTEN år... Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil.. Du trenger virkelig noen som får deg til å våkne snart.. Sorry, men du lever i en helt forvridd verden. Han troller... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) sjekk sigg. sigga jeg å (edit: bytta siden ole johan sin var bedre) hagle høres fett ut. Har litt lyst på luftgæver da, er ikke noe jaktmenneske. Men skyting er gøy Endret 21. april 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå