Gå til innhold

Hva fikk dere i konf.gave av foreldrene?

minialeks

Anbefalte innlegg

Ikke fornøyd? Hva er dette? En gavedag?

En jente jeg gikk i klasse med fikk så og si bare gaver (smykker osv), hun beholdt et av smykkene og pantsatte resten. Snakk om å være utakknemlig

Motbydelig.

Word. At det går ann å gjøre noe sånt. Hva sa foreldra da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En jente jeg gikk i klasse med fikk så og si bare gaver (smykker osv), hun beholdt et av smykkene og pantsatte resten. Snakk om å være utakknemlig

Motbydelig.

Kanskje hun ikke likte smykkene og visste at hun aldri kom til å bruke de?? Skulle hun hatt det liggende i en skuff, da?

Lenke til kommentar
30k offisiellt, men senere undersøkelser viser at jeg fikk en del mer men ikke fikk vite det og fortelle det til folk i klassen.

Hvorfor det? :ermm:

Hvorfor hva?

Hvorfor jeg fikk så mye penger: jeg har alltid hatt planer om å bli sivilingeniør, min familie backet meg med penger som jeg kunne bruke når jeg skulle studere.

Hvorfor jeg ikke skulle si det til venner: fordi det er en ukultur å skryte over hvor mye penger du har.

Lenke til kommentar

Motbydelig.

Kanskje hun ikke likte smykkene og visste at hun aldri kom til å bruke de?? Skulle hun hatt det liggende i en skuff, da?

Selger bestemors gamle familie-minner for å kjøpe seg kebab? Tror ikke det du...

Lenke til kommentar
Den er FEMTEN år...

Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil..

haha, lol, for å kjøre den må du selv være atten. Tror du mordi lar en SÅ gammal tingest stikke av i bil? :p

edit najs dobbel forresten ;)

altså, seriøst: skal du ha bil, skal du enten ha en rimelig ny og grei kul dyr sportsbil, eller en eldre klassiker, gjerne fra 80-tallet eller gjerne 70-tallet hvis den er godt i stand. Det er det som er det eneste innen bil som er verdt å waste penger på, spør du meg... Og siden vi nykonfirmerte (16åringer) flest ikke har så veldig mye penger, og ihvertfall ikke har tenkt å waste dem straks vi kan (håper jeg), så blir det det siste...

til info så skal jeg kanskje arve mamma sin golf 2 '90-mod neste år. Hvis jeg vil ha den - den stinker, og det blir masse rustarbeid osv med den...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Den er FEMTEN år...

Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil..

Herre, slutt nå å skape deg. De aller fleste vet at du er en bortskjemt snobb, så du trenger ikke presisere det gang på gang. :nei:

Slenger meg på denne!

Btw; sjekk sigg. :p

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...