:---{D Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ikke fornøyd? Hva er dette? En gavedag? En jente jeg gikk i klasse med fikk så og si bare gaver (smykker osv), hun beholdt et av smykkene og pantsatte resten. Snakk om å være utakknemlig Motbydelig. Word. At det går ann å gjøre noe sånt. Hva sa foreldra da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ikke fornøyd? Hva er dette? En gavedag? En jente jeg gikk i klasse med fikk så og si bare gaver (smykker osv), hun beholdt et av smykkene og pantsatte resten. Snakk om å være utakknemlig Motbydelig. Kanskje hun ikke likte smykkene og visste at hun aldri kom til å bruke de?? Skulle hun hatt det liggende i en skuff, da? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 30k offisiellt, men senere undersøkelser viser at jeg fikk en del mer men ikke fikk vite det og fortelle det til folk i klassen. Hvorfor det? Hvorfor hva? Hvorfor jeg fikk så mye penger: jeg har alltid hatt planer om å bli sivilingeniør, min familie backet meg med penger som jeg kunne bruke når jeg skulle studere. Hvorfor jeg ikke skulle si det til venner: fordi det er en ukultur å skryte over hvor mye penger du har. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ikke fornøyd? Hva er dette? En gavedag? En jente jeg gikk i klasse med fikk så og si bare gaver (smykker osv), hun beholdt et av smykkene og pantsatte resten. Snakk om å være utakknemlig Motbydelig. Kanskje hun ikke likte smykkene og visste at hun aldri kom til å bruke de?? Skulle hun hatt det liggende i en skuff, da? Selger bestemors gamle familie-minner for å kjøpe seg kebab? Tror ikke det du... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kanskje hun ikke likte smykkene og visste at hun aldri kom til å bruke de?? Skulle hun hatt det liggende i en skuff, da? Eller kanskje hun bare var ute etter penger... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 jeg fikk penger(3k), sykkel til 7-8k, selslap, og noe annet je gikke kommer på i farta Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Sorry, meg og foreldrene fikk ikke felles gaver. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Sorry, meg og foreldrene fikk ikke felles gaver. Hva mener du med det? Topic: Hva fikk dere i konf.gave MED foreldrene? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hører liksom med bilen det da.. Hvem vil ha en bil til femti tusen? Da får du vel bare en brukt japse eller noe.. Jeg foreslo en sånn Toyota sportsbil til en venn. Det går ikke an, var lærdommen jeg fikk... http://finn.no/finn/car/object;pdc=1114103...rn426808&pos=44 'nuff said Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den er FEMTEN år... Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den er FEMTEN år... Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den er FEMTEN år... Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil.. lol... Det er ikke farlig, kjære Joachim. Skikkelig nazistål. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Den er FEMTEN år... Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil.. haha, lol, for å kjøre den må du selv være atten. Tror du mordi lar en SÅ gammal tingest stikke av i bil? edit najs dobbel forresten altså, seriøst: skal du ha bil, skal du enten ha en rimelig ny og grei kul dyr sportsbil, eller en eldre klassiker, gjerne fra 80-tallet eller gjerne 70-tallet hvis den er godt i stand. Det er det som er det eneste innen bil som er verdt å waste penger på, spør du meg... Og siden vi nykonfirmerte (16åringer) flest ikke har så veldig mye penger, og ihvertfall ikke har tenkt å waste dem straks vi kan (håper jeg), så blir det det siste... til info så skal jeg kanskje arve mamma sin golf 2 '90-mod neste år. Hvis jeg vil ha den - den stinker, og det blir masse rustarbeid osv med den... Endret 21. april 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den er FEMTEN år... Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil.. Har noen noensinne kalt deg for bortskjemt? Ikke det? Da vil jeg være den første! Du er bortskjemt Joachim. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du er bortskjemt Joachim. I´ll double that! Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den er FEMTEN år... Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil.. Herre, slutt nå å skape deg. De aller fleste vet at du er en bortskjemt snobb, så du trenger ikke presisere det gang på gang. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hadde ikke signaturen min vært full, så skulle jeg fanden meg quoted det utsagnet hans. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Den er FEMTEN år... Ville neppe fått lov av mamma til å kjøre en så gammel bil.. Herre, slutt nå å skape deg. De aller fleste vet at du er en bortskjemt snobb, så du trenger ikke presisere det gang på gang. Slenger meg på denne! Btw; sjekk sigg. Endret 21. april 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 He, he, he. Din snik, Neptun_! Du slang det på signaturen din før meg. Ja, ja. Jeg får vel se om jeg kan finne noen andre tåpelige utsang fra ham som jeg kan quote. Burde ikke være vanskelig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ja, ja. Jeg får vel se om jeg kan finne noen andre tåpelige utsang fra ham som jeg kan quote. Burde ikke være vanskelig. Så så, ikke noe flaming her nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå