Cultofluna Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får installert Opera fra Server 2003?? Hvor finner jeg .msi filen til opera? Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Du kan lage dine .msi pakker med et program som heter Wininstall LE. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 forsto ikke helt hvordan programmet virker.. er det ikke mulig å gjøre det på en lettere måte? Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvis du trenger msi pakken i opera. kan du kjøre installasjonsprogrammet til opera inn i admin modus. da spytter den ut en msi pakke og filstrukturen til opera.. f.eks Opera_963_in_Setup.exe /a Det jeg kunne tenkt meg er en metode å tilpasse opera uten ved hjelp av alle disse kostbare msipakkeverktøyene. jeg ser f.eks at adobe har en egen gratis tilpasser av msi acrobatpakkene. dette hadde vært fint på andre program også. jeg kunne tenkt meg å gjort om defaulten på de opera installsjonfilene jeg får ut av adminmodusen til opera installasjonsprogrammet. f.eks lagt inn et nytt skin... osv. er det noen av dere som tilpasser opera der ute? hvordan gjør dere det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå