jebus2 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg stusser litt på hvordan jeg skal få solgt den. Jeg vet at det er mange små som ønsker seg det, men mange små har ikke rette pengepungen. Uansett, Gamecuben selges med tilbehør 4-6 spill (noen har høye aldersgrenser =P) 2 kontroller Memory card Jeg kom fram til at det kan ikke være stort mer verdt enn en lusen liten tusing? Hva er din mening? Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 det er en fin pris:) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kanskje lurt å sjekke hvilken pris andre butikker selger den for? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 QXL.no Den er verdt mer enn en liten tusing. Er du heldig kan du få bortimot 2000 for den. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Kanskje lurt å sjekke hvilken pris andre butikker selger den for? QXL.noDen er verdt mer enn en liten tusing. Er du heldig kan du få bortimot 2000 for den. Joda, sant det. Men nå ser denne Gamecuben en del brukt ut. Og ikke alle butikker (ingen butikker) selger med brukte spill. Og det som selges i butikkene er ofte dyrt for mindre årige. Som jeg nå har laget en litt mulig pris på. Tror jeg. (Satser liksom på at noen mindre årige vil ha lyst til å kjøpe denne spillkonsollen, og har lyst på en fristende og enkel måte å få solgt den) For jeg kunne like så gjerne kastet den. Bruker den ikke, har den ikke engang stående så jeg kan se den. Så hadde vært greit å bli kvitt den med en liten fortjeneste. Trenger bare vite hva du kunne sett for deg som en god pris du kunne slått til på. *Edit* la bare på en quote */Edit* Endret 14. april 2005 av jebus2 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Begynner å ligge litt på grensa til å bruke forumet som markedsplass (ikke lov) dette. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Begynner å ligge litt på grensa til å bruke forumet som markedsplass (ikke lov) dette. Hmm.. Hvorfor lager dere ikke et kjøp & salg -forum? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Begynner å ligge litt på grensa til å bruke forumet som markedsplass (ikke lov) dette. Hmm.. Hvorfor lager dere ikke et kjøp & salg -forum? http://bruktmarked.hardware.no/ Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Uff, det var ikke det som var meningen med dette. Bare om hva en godt brukt Gamecube var verdt og hva man ville gitt for den... Det var det. Topic kan gjerne forflyttes om det er det som kreves. Trenger bare sikre svar. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Gamecuben er ikke mye verdt, du kan vel få den ny til 6-700kr.(?) Det er spillene som er verdt litt mer, men hvor mye vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Du får solgt den på www.finn.no eller www.qxl.no vil tro 1000-1500 kan du nok få for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå