Nitrius Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Nå har jeg spilt siden EU betaen da, så er ikke helt "noob" i hode, har hatt en del characters, magen er vel den jeg ble mest glad i helt til jeg kom til 40 da ble det kjedeligere å kjedeligere for min del, så denne gang blir det en warrior, det har jeg bestemt meg for nå, selv om det tar sin tid å bli en god warrior så satser jeg alt og en gang vil jeg bli regnet som en håper jeg. Eneste som mangler for meg nå er en guild som trenger en warrior, det som kansje hadde vært det beste var at en ny helnorsk seriøs guild eller lignende hadde blitt startet opp på en av de nye realmsene kansje. Lenke til kommentar
Falconetti Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Nå er det vel PvPing som er det som gjør at jeg liker WoW så godt, og jeg vet og har hørt at Warrior og Hunter ikke er noen av de beste i PvP.Har hørt at Warrior er gode tankere og tåler en del, og er passe god til soloing, men de har ikke sjans mot castere i duel, og er veldig godt likt i grupper? riktig? Også har vi huntere som vist skal være den beste solo klassen, og passe bra i PvP men det finnes få som liker å ha Hunter i gruppe? Feil, en middels god warrior(arms/fury) bør klare å drepe de fleste castere og rogues vis ikke roguen treffer først. En hunter er også meget bra i pvp. Men warrior er ikke en nybegynner klasse. Velg hunter for solo, og warrior hvis du vil se endgame... IMO, feil En warrior "bør" ikke klare å drepe de fleste castere... En middels god warrior klarer ikke komme i nærheten av en caster i det hele tatt, med mindre casteren gir han sjangsen til å charge, noe en middels / god caster ikke vil gjøre. Får warrioren inn første slaget er det klart noe helt annet. Men av de warriorene jeg har sett, har de stort sett blitt eid middels / gode av castere, men er en real fight mot alle melee-classer. De "bør" heller ikke klare å ta en rogue. Rogue 60 vs warrior 60 er en fair match, der den med mest pvping bak seg vinner. Warrior > Hunter i pvp, motsatt til soloing. Det at warrior ikke er en nybegynner klasse er i mine øyne så totalt feil som det kan bli.. Som i andre mmo's med warrior, er det en class de fleste kan begynne med, uten noen problemer i det hele tatt. Hunter derimot har flere forskjellige skills man må bruke riktig for at det skal bli bra. Man burde i det minste ha prøvd de forskjellige classene før man uttaler seg om slike ting. Kjenner flere warriors fra 40 til 60, alle sier at dette er en typisk lett nybegynner class, men som samtidig er fet å spille rundt lvl 60. Har selv prøvd begge deler, og det jeg nå sier er fra mine erfaringer med classene, samt spørsmål til folk jeg kjenner som warrior / hunter. Må også si meg uenig i at hunter er meget bra i pvp. De er hovedsakelig gode til å gå solo, og er en av de svakeste pvp-classene imo. heh at du er uenig er greit nok, til opplysning har jeg spilt closed beta siden starten, og har prøvd alle klasser på begge sider bortsett fra Druid. Warrior er meget bra i pvp hvis spilt riktig med bra gear og talent build. Mot gode kitere vil alle melee klasser slite. Warrior er som en annen nevnte mest gear avhengig av alle klassene, og en av de klassene det trengs mest skill for å spille. Og jeg snakker ikke om å denge løs på murloc coastrunners i Westfall. For å bli en god warrior så trengs det mye trening. En hunter er mye lettere å spille "riktig", men er en utmerket pvp klasse. Det er mange nybegynnere som spiller huntere, møt en bra en og uttal deg igjen... Endret 14. april 2005 av Falconetti Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Warrior > Hunter i pvp, motsatt til soloing. Det at warrior ikke er en nybegynner klasse er i mine øyne så totalt feil som det kan bli.. Som i andre mmo's med warrior, er det en class de fleste kan begynne med, uten noen problemer i det hele tatt. Hunter derimot har flere forskjellige skills man må bruke riktig for at det skal bli bra. Må også si meg uenig i at hunter er meget bra i pvp. De er hovedsakelig gode til å gå solo, og er en av de svakeste pvp-classene imo. Når du sier at hunteren kreves skills for å bruke, vær så snill å si at du mener i PvP og ikke i PvE (fordi det var det jeg oppfattet): Er enig i at hunter kan være bra i PvP, har intill nå aldri tapt en fair fight mot en person som er lik level, vel, ble drept av en shadow priest, men hadde bare halv mana den gangen. Men hunter kommer mye sannsynlig til å tape mot warriors etter den nye patchen og dodge/parried/missed og armor kommer inn i bildet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Warrior > Hunter i pvp, motsatt til soloing. Det at warrior ikke er en nybegynner klasse er i mine øyne så totalt feil som det kan bli.. Som i andre mmo's med warrior, er det en class de fleste kan begynne med, uten noen problemer i det hele tatt. Hunter derimot har flere forskjellige skills man må bruke riktig for at det skal bli bra. Må også si meg uenig i at hunter er meget bra i pvp. De er hovedsakelig gode til å gå solo, og er en av de svakeste pvp-classene imo. Når du sier at hunteren kreves skills for å bruke, vær så snill å si at du mener i PvP og ikke i PvE (fordi det var det jeg oppfattet): Er enig i at hunter kan være bra i PvP, har intill nå aldri tapt en fair fight mot en person som er lik level, vel, ble drept av en shadow priest, men hadde bare halv mana den gangen. Men hunter kommer mye sannsynlig til å tape mot warriors etter den nye patchen og dodge/parried/missed og armor kommer inn i bildet. Hva mener du med " dodge/parried/missed og armor kommer inn i bildet." i neste patch? gode nyheter for warrior det eller? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 motive (en usa gm): The issue here is that, in 1.3.1 and all prior versions of the game, the fact that ranged attacks could not be Blocked/Dodged/Parried was a bug. That bug has been fixed for patch 1.4.0 and our tests show that the amount of Blocked/Dodged/Parried attacks is not overwhelming. Ja, det er gode nyheter for warrior. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Til trådstarter: De aller fleste vil være sterke i PvP (1 on 1), så om det var dette du mente så er warriors best, men massPvP (som battlegrounds, raids på byer osv) er det en stor fordel å være ranged så der er nok huntere best, der å 'stå bakerst' vil være det lure. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg spiller hunter på Skullcrusher og er veldig fornøyd med valget. Det er moro, rett og slett. Dessuten stiller jeg ikke så verst i PvP heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå