Nitrius Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ja har nå tenkt litt på å starte enda en ny character, og da har jeg faktisk greid å bestemme meg for at det enten skal være en hunter eller en warrior tror jeg. Men værtfall jeg vil høre deres synspunkter om Warrior og Hunter? og til dere som enten er hunter eller warrior, hvorfor valgte dere akkurat den? Vil også gjerne høre litt om PvP, Soloing og Gruppe mulighetene til Hunter og Warrior. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 jeg valgte hunter fordi jeg syntes det hørtes morro ut. Jeg synes at Hunter er veldig god til å soloe. Har ikke prøvd pvp enda, men har duellert noen ganger. Tror jeg kan ta noen av klassene på samme lvl, så lenge pettet er med så har du bra dmg. Har ikke merket noe til, nerfingen av hunter og jeg håper jeg slipper det også Warrior er jo en tanker så har skader jo ikke så mye, men det er liksom en smakssak. Har du lyst til å være tanker eller dmg dealer? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Nå er det vel PvPing som er det som gjør at jeg liker WoW så godt, og jeg vet og har hørt at Warrior og Hunter ikke er noen av de beste i PvP. Har hørt at Warrior er gode tankere og tåler en del, og er passe god til soloing, men de har ikke sjans mot castere i duel, og er veldig godt likt i grupper? riktig? Også har vi huntere som vist skal være den beste solo klassen, og passe bra i PvP men det finnes få som liker å ha Hunter i gruppe? Lenke til kommentar
Izor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har ikke hatt noe problemer med å finne gruppe enda nei, vet ikke helt om de er så veldig gode i pvp, eller så er det bare jeg som er D Å R L I G Hvorfor skulle ikke hunter være ønsket i en gruppe da? Lenke til kommentar
Jonas H Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hunter er digg til og soloe. Med en warrior skaffer man lett gruppe pga mye armor og HP. Hvis du skal spille PvP kunne du jo valgt Paladin(hvis du spiller aliance) Men en hunter har digg range dmg. Jeg spiller hunter og slitter ikke spess med og skaffe gruppe, er en god puller og det er nyttig. Hvis jeg var deg ville jeg valgt warrior hvis jeg likte meele og hunter hvis jeg likte range (du får jo et pet til meelen) Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Når du når level cap har jeg hørt det kan være vanskelig for en hunter å skaffe gruppe (med mindre du er i en bra guild), så hunter er vel best hvis du planlegger mye solo, og Warrior hvis du planlegger og groupe (og man må vel groupe en del når man begynner å nærme seg lvl 60)... Endret 14. april 2005 av Øyh Lenke til kommentar
stianfs Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ej e sjølv warrior å de fungera utruli godt i pvp. Maksa fullt på protection og de e nåke som alle krigera egentli skulle ha gjort. Sjølv klare ej å ta healera, mags, druids og rogues enkelt i pvp. Når ej he satsa på protection kan ej bruke skjolde mitt til å avbryte spells som andre vil kaste og ej kan uavbrutt slå laust på dei etter ej he lamma dei. Ej angra ikkje på at ej valgte prot warrior og om ej søke etter gruppe til instances og nevna at ej e prot-basert kan ej nesten velge og vrake blant alle gruppene som e i område. Einaste som e dårli me prot warrior e at ej gjer skade veldi treigt (1H + shield) men som bonus kan ej drepe fienda som e masse høgare i level enn mej uten nåke særli skade. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Nå er det også sånn at jeg har lyst til å spille som noe jeg vil like helt til jeg blir lvl 60 og fortsette etter det også, og paladin har jeg tenkt på men tror ikke det er noe for meg, vis ingen kommer med et godt argument om at Paladin faktisk kan være noe for meg. Skulle ønske man kunne lagd egne klasser som passer helt etter dine behov, men sånn er det ikke... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det at warrior ikke skader mye er en myte! En fury crit spec'ed warrior deler ut stor skade. I hvertfall sammenlignet med en hunter. Tror også druid og paladin gir mindre skade enn warrior. En god mage elelr rogue kan vel gi noe mer skade muligens. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Kan Warrior bruke dual wield(eller hvordan det skrives)? bare lurer Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 JA! to sverd til og med Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Vell la oss si det på denne måten. Hunter er en PvE class. De er så å si udugelige i pvp da de fleste spillerne greier å kvitte seg med pettet rimelig kjapt. Desuten begynner de å miste sine gode pve egenskaper i de høgere levlene. 50-60 og får dermed vanskeligheter med å finne en gruppe. Lenke til kommentar
Con Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg er warrior! Og storkoser meg!!! Lenke til kommentar
Falconetti Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Nå er det vel PvPing som er det som gjør at jeg liker WoW så godt, og jeg vet og har hørt at Warrior og Hunter ikke er noen av de beste i PvP.Har hørt at Warrior er gode tankere og tåler en del, og er passe god til soloing, men de har ikke sjans mot castere i duel, og er veldig godt likt i grupper? riktig? Også har vi huntere som vist skal være den beste solo klassen, og passe bra i PvP men det finnes få som liker å ha Hunter i gruppe? Feil, en middels god warrior(arms/fury) bør klare å drepe de fleste castere og rogues vis ikke roguen treffer først. En hunter er også meget bra i pvp. Men warrior er ikke en nybegynner klasse. Velg hunter for solo, og warrior hvis du vil se endgame... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Hvordan er Solo egenskapene til en Warrior da? lener mest mot en Warrior tror jeg nå. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Charge, mye liv, casteravbryting, shouts, RETALIATION, sweeping strikes, cleave. Kort sagt kan vi lett ta to motstandere på en gang. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Nå tror jeg at jeg har bestemt meg, blir en Warrior, men hvilken server enda vet jeg ikke, kansje på servern der jeg allerede har magen og druiden min, eller en annen, er ikke sikker, men liker meg på server der jeg værtfall er i en guild som er helnorsk. Edit: Dette er da litt OT, lurte på om det er noen aktive guilder som PvE raider og PvP raider ofte, helst en helnorske som rekruterer, har tenkt å starte en Warrior, så vis det er en seriøs guild som nettopp har blit startet på en av de nye serverne så hadde jo det vært knall, eller om det er noen allerede ekisterende guilder der ute som har holdt på fra release. Endret 14. april 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Nå er det vel PvPing som er det som gjør at jeg liker WoW så godt, og jeg vet og har hørt at Warrior og Hunter ikke er noen av de beste i PvP.Har hørt at Warrior er gode tankere og tåler en del, og er passe god til soloing, men de har ikke sjans mot castere i duel, og er veldig godt likt i grupper? riktig? Også har vi huntere som vist skal være den beste solo klassen, og passe bra i PvP men det finnes få som liker å ha Hunter i gruppe? Feil, en middels god warrior(arms/fury) bør klare å drepe de fleste castere og rogues vis ikke roguen treffer først. En hunter er også meget bra i pvp. Men warrior er ikke en nybegynner klasse. Velg hunter for solo, og warrior hvis du vil se endgame... IMO, feil En warrior "bør" ikke klare å drepe de fleste castere... En middels god warrior klarer ikke komme i nærheten av en caster i det hele tatt, med mindre casteren gir han sjangsen til å charge, noe en middels / god caster ikke vil gjøre. Får warrioren inn første slaget er det klart noe helt annet. Men av de warriorene jeg har sett, har de stort sett blitt eid middels / gode av castere, men er en real fight mot alle melee-classer. De "bør" heller ikke klare å ta en rogue. Rogue 60 vs warrior 60 er en fair match, der den med mest pvping bak seg vinner. Warrior > Hunter i pvp, motsatt til soloing. Det at warrior ikke er en nybegynner klasse er i mine øyne så totalt feil som det kan bli.. Som i andre mmo's med warrior, er det en class de fleste kan begynne med, uten noen problemer i det hele tatt. Hunter derimot har flere forskjellige skills man må bruke riktig for at det skal bli bra. Man burde i det minste ha prøvd de forskjellige classene før man uttaler seg om slike ting. Kjenner flere warriors fra 40 til 60, alle sier at dette er en typisk lett nybegynner class, men som samtidig er fet å spille rundt lvl 60. Har selv prøvd begge deler, og det jeg nå sier er fra mine erfaringer med classene, samt spørsmål til folk jeg kjenner som warrior / hunter. Må også si meg uenig i at hunter er meget bra i pvp. De er hovedsakelig gode til å gå solo, og er en av de svakeste pvp-classene imo. Endret 14. april 2005 av Taykun Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg er en lvl 45 warrior og min mening er at, warrior er artig det. Men det blir litt kjpit i lengden uten no mana greier. Angrer på at jeg ikke tok Paladin, så kan jeg heale meg selv i alle fall. Så hvis du liker å solo mye ikke ta warrior. Men er du en team person. Som fighter ofte med mage/healers osv er warrior yppers. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 warrior ikke er en nybegynner klasse er i mine øyne så totalt feil som det kan bli.. Som i andre mmo's med warrior, er det en class de fleste kan begynne med, uten noen problemer i det hele tatt. Hunter derimot har flere forskjellige skills man må bruke riktig for at det skal bli bra. Jeg vil nå ikke helt si at Warrior er nybegynner class, med 3 stances, ca mest item dependant i spilet og i alliance faction vil de fleste heller ha paladin en warrior i grupper, hvorfor vet jeg ikke men sånn er det på shadowmoon hvertfall. En god nybegynner class er Paladin vil jeg si, du kan soloqueste og få grupper til quest veldig lett, og så kan du lære deg spillet med den til levle 30 - 50 så re rolle når du har blitt mer kjent med spillet. Huntere er også god "nybegynner class" med tank å ranged + melee. Men du bør selv velge den class du vil ha og tror du il trives med, er kjipt å levle til level 40 - 50 å finne ut at den ikke passer din spillestil. Og ent ing til, om du velger warrior, gå for horde rase da, du er den eneste som kan bruke plate og slikt da, ingen konkuranse fra Paladins mvh André. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå