catoen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har hørt at samsung mobilene har en kode man kan taste inn for å komme inn i forskjellige hardware innstillinger. blandt annet for og skru av lyden som kommer når man tar et bilde... finnes det en slik kode for K700i? Lenke til kommentar
kain Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) du kan sette telefon profilen til møte så er det ikke kamra lyd. Endret 14. april 2005 av kain Lenke til kommentar
Algron Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 du kan sette telefon profilen til møte så er det ikke kamra lyd. Det går bare på K700i'er som har gammel FW. Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kameralyden går ikkje vekk når eg bruker profilen møte... Lenke til kommentar
SailorBoy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 du kan sette telefon profilen til møte så er det ikke kamra lyd. Det går bare på K700i'er som har gammel FW. Ka vil det sei? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det vil si at lyden forsvant på de første k700 og k500 når du valgte profilen "møte", men det gjør den ikke på de "nye" k700 og k500. Lenke til kommentar
catoen Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Men finnes det en slikk kode som gjør at jeg kommer inn på hardware innstillinger da ? noe likt som: *#06# Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det finnes sikkert en kode, men den er hvertfall ikke tilgjengelig for oss dødelige. Det er fordi vi ikke skal ødelegge inne på innstillingene som fabrikken har ordnet med. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Hvis jeg husker riktig så er koden: >*<<*<* > er høyre med joysticken. < er venstre med joysticken. * er stjerneknappen. Endret 15. april 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
catoen Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 heheaha ja ikke sant ? nesten så jeg ikke gidder prøve koden en gang ! hvertfall, hvis den ikke er tilgjengelig synes jeg det er rart at kompisen min med en samsung fant koden for samsung her på hardwware.no Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 heheaha ja ikke sant ? nesten så jeg ikke gidder prøve koden en gang ! Det er takken? Det var slik man kom inn på servicemenyen med de gamle T6x0 ihvertfall. Lenke til kommentar
catoen Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 hehe sry. men trodde det var en spøk ! men var vist ikke det hva kan jeg gjøre der inne da ? bare sjekke at alt fungerer ? får vel ikke skrudd av kameralyden derfra ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 får vel ikke skrudd av kameralyden derfra ? Nei, det får du ikke. Som nevnt er det ikke mulig å skru av kameralyden på K700i med nyere offisiell firmware. Det finnes uoffisielle firmware-versjoner på nettet uten kameralyden, men disse koster både penger, og vil sannsynligvis fjerne all din reklamasjonsrett og garanti. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Feilpostet og flyttes. Pyntet på emnetittelen også da den ikke helt beskrev hva du var ute etter. Ved kun å lese emnetittelen skal man nemlig kunne danne seg et relativt godt bilde over innholdet. Som allerede konkludert; så er det ikke mulig å "slå av" kameralyden på nyere versjoner av denne telefonen. Uansett er det nok en grunn til at den er der. Endret 16. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
catoen Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 ja vet hvorfor lyden er der, men er fortsatt litt slitsom noen ganger hehe. er det forresten noen som vet hvorfor jeg har "rosa" belysning på tastaturet mitt, når andre K700i eiere har hvit belysning ? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Rødvin søl ? Drukket noen Cappella i det siste ? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fant endel tastekoder her men var ikke til noe store justeringer. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå