carl-kr. Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hei! har et problem som holder på å gå meg på nervene! pcen slår seg plutselig av!(ikke restart, bare av) kjøpte maskinen for 2uker siden, har hadd den inne til rep. flere ganger, men de lykkes ikke i å reparere dette... dette skjer ca 1gang hver 3. time... under spilling,surfing, you name it...har sjekket tempen og den er grei(40grader) hadde et slik virus som kaller seg w32.jeefo, så jeg fikk forhadler til å legge inn xp på nytt. kan de være "rester" av dette viruset igjen på maskinen fortsatt? får ingen feilmeldinger når den slår deg av eller når jeg slår den på igjenn. -amd athlon 64, 3000+ -1024 ram -120 gb -geforce fx5200 kan noen hjelpe en stakkars mann som holder på å hive maskinen på havet?? takker for svar Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Forslag: 1. PSU blir for varm, at den automatisk slår seg av. 2. Kan være virus, men tror ikke det. 3. PSU kan være dårlig (Evt be de teste med ny PSU) Siden du har kjøpt denne maskinen ferdig, så har du krav på at den skal fungere normalt. Hvis du klager, og sier du skal få dette fikset med en gang, eller at du ber de bytte komponenter (evt maskinen), så skal du igrunn få dette uten at de skal si noe på det. Hvor kjøpte du datamaskinen? Slik som du forklarer det, så virker det som om at selskapet/butikken er useriøs og slurvete. Du sier du har hatt den på reparasjon flere ganger, men fortsatt er den så ustabil. De kan jo ikke ha testet maskinen noe særlig før du har fått den da iallefall. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 jeg kjøpte maskinen av en lokal databutikk borti veien. har vært med den 3 ganger på like mange dager. det er en maskin de har bygd dær tilpasset mitt bruk. er svært skuffet, og blir nesten kvalm bare jeg ser maskinen:( blir nok å dra tilbake nokk engang..men jeg har ikke for høye forventniger om at det kommer til å nytte.. rart at det ikke kommer opp feilmeldinger.. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 kan det være at maskinen reagerer på skjermen jeg har? jeg har et realtek Ac`97 audio lydkort. kan det gjøre at maskinen slår seg av? siden det lydkortet ikke egentlig er godkjent av windows xp. Lenke til kommentar
litland Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har du intallert noe som heter msn funmaker eller lignende, så kan det være at det er en kompis eller noen som kødder med deg. Dum som jeg var installerte jeg det:P Kompisen min var snill da så han logga "bare" av:P Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 nope,aldri hørt om det... dette problemet forekommer når jeg ikke er inne på msn og. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) har oxo hadd problem med at den "kutter" når jeg slår den på igjenn og. slo den på og dær slo den seg av etter få sekunder...fikk ikke kommet til skrivebordet engang. begynner å lure på om dette er et stømm problem.. Endret 14. april 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
2_cool Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Når du har hatt samme feilen to ganger, og de har prøvd å fikse det, kan du heve kjøpet... Eller få en ny maskin. Lenke til kommentar
Dmitri Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Problemt ligger i en av komponentan dine! Forhandler din e userøs så aldri kjøp noe fra dem flere gang! Penger kan du få tilbake på garanti! Skjekk på internett om komponentene som du har e kompatible! D kan du gjør på alle nettbutikkene Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Problemt ligger i en av komponentan dine! Forhandler din e userøs så aldri kjøp noe fra dem flere gang! Penger kan du få tilbake på garanti! Skjekk på internett om komponentene som du har e kompatible! D kan du gjør på alle nettbutikkene det stemmte!! komponentene gikk ikke ilag. så jeg fikk bygdt en helt ny maskin+ at jeg fikk mye utstyr med som plaster på såret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå