minimum payne Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 http://www.tweaktown.com/document.php?dTyp...dId=292&dPage=1 kortet ser jo ganske bra ut? Hvem selger dette kortet i norge? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Etter det jeg kan se på de benchmarktallene, ville jeg ikke tatt i kortet med ildtang, men jeg er kanskje litt kravstor. Kortet er HELT nytt, så det kommer sikkert ikke til Norge før om en måned eller to... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Ar`Kritz Høy 3d marks er ikke alt,et skjermkort er ikke bare 3d marks poengene som mangen er så opptatt med,bra bilde kvalitet er mye viktigere en høy 3d marks. Kjetil Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 OK, så er siggen min kanskje litt avslørende. Men likevel, det kortet bør være VELDIG billig for å være konkurransedyktig. Jeg mener, vi har hele ATI 7500/8500LE rekka i budsjettmarkedet med MEGET bra bildekvalitet. I tillegg kommer GeForce4 TI4200 så langt ned i pris at det nesten blir å se på som et "billigkort", selv med en ytelse av en annen verden. GeForce4 MX serien vet jeg ikke noe om bildekvaliteten på, men det er vel noe bedre enn GeForce3. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 21:36, minimum payne skrev:http://www.tweaktown.com/document.php?dTyp...dId=292&dPage=1kortet ser jo ganske bra ut?Hvem selger dette kortet i norge? bra?? kortet er jo dårligere enn GF4 MX 460 i alle testene! (untatt en)' det er jo ikke noe dårlig kort, men ikke noe særlig å rope hurra for liksom.. hvis det hadde kommmt for 4-5 måneder siden, så kanskje.. [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-05 22:14 ] Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 aha mx- bomma helt der ja,er ikke inne i gforseverdenen, mx er dårligversjonen av nvidia- kjip merking. sårry. moddisser hvis dere leser dette: slett posten plis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå