Upsaker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hei. Jeg har lyst til å kjøpe dette kabinettet, så lurte jeg på om jeg får plass til hele Thermaltake BigWater inni? Jeg har to harddisker hvis det har noe med saken å gjøre.. Mvh Jørgen Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Be en moderator flytte dette emne, litt feilplassert. Men bare for å svare på spørsmålet, ja vannkjølingssettet passer. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 TT BigWater er så pass liten at du kan ha det på en MicroATX kabinett Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 bigwater får plass i hvilket som helst normalt kabinett. jeg putta det uten problem i ett qtec midi kabinett! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 sorry for feilpost.. jeg trodde jeg var i en annen kateori Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 sorry for feilpost.. jeg trodde jeg var i en annen kateori Da flytter vi denne over til Kjøling - Vann og ekstrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå