Gå til innhold

Billigst mulig laptop som klarer kjøre sims2?

phax

Anbefalte innlegg

hei, en veninne av meg skal ha seg bærbar fant hun plutselig ut. men hun vil bruke maks 8000,- sier hun. og jaja, greit nok det, får jo endel ok bærbare til under den prisen, men så og si alle disse har jo integrert "intel extremely bad graphics" som ikke duger til annet en word og minesveiper.

men hun vil bruke pc'n til og spille litt på, blant annet sims2 og sikkert andre nyere spill etterhvert som det kommer..

så da lurer jeg bare, har dere noen forslag? billigst mulig bærbar som duger til litt lett spilling.

(vet jeg hun kan kjøpe brukt, så det trenger dere ikke kommentere, med mindre dere har link til en som er til salgs da, tips meg på pm)

Endret av phax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden kjøp og salg strider mot retningslinjene, er det greit om dere ikke poster linker til egne annonser her i tråden. Men dere må gjerne tipse om gode tilbud ellers.

EDIT: Ellers er det 97 bærbare listet på bruktmarkedet nå!

EDIT2: Ryddet litt opp etter litt for ivrig moderering.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
jaja, la oss bare glemme dette brukt styret da, hvor billig er det mulig å skaffe en ny bærbar som har ett litt bedre skjermkort en intel extreme?

Vi har en XP M-2800+ med 512MB ram og ATI M Radeon 9200@32MB minne og

Sims 2 går IKKE greit, hak,k,ker av og til....

(har tunet maskinen til game-options)

Så noe kraftigere VGA er nok tingen.....

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Hva med en maskin med et X300? Den skal yte ca 75% av et 9700. Ville det være tilstrekkelig? Har liten erfaring med bærbare og spill. Min nåværende Acer har bare et 9000, så jeg er begrenset til Age of Empires og lignende... ;)

Jeg tittet på Dell sitt utvalg i den prisklassen, men de har alle integrert grafikk. Må nok opp en tusenlapp eller to der i gården skal det duge.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...