phax Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) hei, en veninne av meg skal ha seg bærbar fant hun plutselig ut. men hun vil bruke maks 8000,- sier hun. og jaja, greit nok det, får jo endel ok bærbare til under den prisen, men så og si alle disse har jo integrert "intel extremely bad graphics" som ikke duger til annet en word og minesveiper. men hun vil bruke pc'n til og spille litt på, blant annet sims2 og sikkert andre nyere spill etterhvert som det kommer.. så da lurer jeg bare, har dere noen forslag? billigst mulig bærbar som duger til litt lett spilling. (vet jeg hun kan kjøpe brukt, så det trenger dere ikke kommentere, med mindre dere har link til en som er til salgs da, tips meg på pm) Endret 14. april 2005 av phax Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Siden kjøp og salg strider mot retningslinjene, er det greit om dere ikke poster linker til egne annonser her i tråden. Men dere må gjerne tipse om gode tilbud ellers. EDIT: Ellers er det 97 bærbare listet på bruktmarkedet nå! EDIT2: Ryddet litt opp etter litt for ivrig moderering. Geir Endret 14. april 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) hvor billig er det mulig å skaffe en ny bærbar som har ett litt bedre skjermkort en intel extreme? Endret 14. april 2005 av phax Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har hørt at Sims2 er glad i minne og helst skal ha 512 MB. Fint om noen kan bekrefte eller avkrefte dette. Hvis det er tilfelle så er det viktig å tenke på siden bærbare som standard ofte har mindre. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) jaja, la oss bare glemme dette brukt styret da, hvor billig er det mulig å skaffe en ny bærbar som har ett litt bedre skjermkort en intel extreme? Vi har en XP M-2800+ med 512MB ram og ATI M Radeon 9200@32MB minne og Sims 2 går IKKE greit, hak,k,ker av og til.... (har tunet maskinen til game-options) Så noe kraftigere VGA er nok tingen..... Endret 14. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 ok, takker for tipset jarmo, da må man vel opp i en radeon 9600 eller no slikt? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 ok, takker for tipset jarmo, da må man vel opp i en radeon 9600 eller no slikt? Ja det burde holde. Jeg kjørte greit BattleField Vietnam på min Dell 8600 m/ Radeon 9600 kort. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hva med en maskin med et X300? Den skal yte ca 75% av et 9700. Ville det være tilstrekkelig? Har liten erfaring med bærbare og spill. Min nåværende Acer har bare et 9000, så jeg er begrenset til Age of Empires og lignende... Jeg tittet på Dell sitt utvalg i den prisklassen, men de har alle integrert grafikk. Må nok opp en tusenlapp eller to der i gården skal det duge. Geir Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 ja ser stygt ut for det. men tusen takk for svar og opprydding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå