Innovation Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Igår, i P4-nyhetene, var det å høre at et menneske hadde sparket en ball i en stolpe. Dette hadde visstnok funnet sted i en by et stykke nord i Italia, tidligere samme aften, og et stort antall vitner hadde involvert sterke følelser til hendelsen. Hvilken stolpe er det snakk om, og hva var spesielt med denne, som skiller den fra andre stolper? Hvorvidt stolpen ble ødelagt, nevnte P4 ingenting om. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Slikt skjer desverre/heldigvis (alt ettersom hvem man sympatiserer med). Var det stolpen på høyre eller venstre side for han som sparket ? Jeg har forresten aldri hørt at denne typen blir ødelagt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg tipper det var snakk om en fotballkamp! Og at stolpen er stolpen på et fotballmål. Vitnene var publikum på tribunen. De som involverte store følelser (bl.a skuffelse og nederlag) var supportere til laget som skøyt i stolpen, og ble dermed veldig nedtrykte. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg tipper at vedkommende som sparket ballen var en spiller for Juventus. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det kan ikke ha noe med bråket på San Siro å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå