bortevekk Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Tror du får større tiss av å barbere deg nedentil.. du får ikke større tiss da, er bare synsbedrag Skuffa? hvem?jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Men seriøst..har noen en side som kan bakke dett up? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Altså, med mindre noen har forhekset barberhøvelen din, vokser ikke skjegget fortere etter mye barbering. Barbering er strengt talt bare avkutting av hår. Det blir som å si at håret vokser mye fortere hvis du går til frisør. =/ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det blir som å si at håret vokser mye fortere hvis du går til frisør. =/ det gjør det og her Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Man får tykkere sjegg. Vokser fortere. Hvorfor tror dere damer med "sjegg/bart" ikke bruker barberhøvel i trynet. Men bruker teip å pinsett? Det er for at det vokser fortere, blir tykkere og blir mer synelig... Det har jeg hørt at ei med de problemene har sakt... Endret 14. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Greit dette folkens, men jeg har noen bitcher som ikke vil gi ser før vi har håndfast bevis. kan liksom ikke google det.."does your beard grow faster after one has shawed" *trykke search* Og vær så snill. Ikke pirk på engelsken min eller skrivefeil. Takk. Mvh Klaus EDIT: Guten over har et poeng. Mine "motstandere" i denne diskusjonen brukte det for ikke så lenge siden. Jeg hade ingenting å si på den. Endret 14. april 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Man får tykkere sjegg. Vokser fortere. Hvorfor tror dere damer med "sjegg/bart" ikke bruker barberhøvel i trynet. Men bruker teip å pinsett? Det er for at det vokser fortere, blir tykkere og blir mer synelig...Det har jeg hørt at ei med de problemene har sakt... Fordi det tar lenger tid før det kommer igjen om man bruker pinsett eller teip. Hvis du prøver å nappe ut et ansiktshår med pinsett vil du fort se at det er en del lenger enn det var da det var festet til ansiktet ditt, dette fordi det er en hel del hår under huden også. Barberer man, kutter man bare hårene akkurat der de kommer ut, og det tar ikke lange stunden før de er synlige igjen. Napper man tar man med seg det som er på innsiden av huden også, og det må vokse ut igjen før man kan se håret. Så jenter/damer napper ansiktshår for å slippe å gjøre det hver eneste dag. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg fant spørsmålet besvart her: http://erfaring.com/orakel/show.php?id=2703 Regner med det er det samme for skjeggvekst som hårvekst. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det er nok bare en myte. ring mythbusters.... jeg krever ett svar!! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Tror håret vokser forter hvis man tenker mye på det For et par år tilbake husker jeg at jeg var så misunnelig på alle andre kompisene mine som hadde "veiviser" fra navelen og ned... tenkte på det hele tiden, og etter et par uker så vips begynnte de første håra å gro frem :!: nå må djevelskapen tas hver annen uke for at det ikke skal bli "ugress" Når det angår ansiktshår vet jeg ikke om barbering har noe å si, men etter at jeg jevnlig begynnte å barbere baren og området på/under haka og rundt munnen, har jeg sett at hårveksten blir tettere, svartere og må oftere barbere meg. Kinnskjegget har barberer jeg nesten aldri, men til gjengjeld kommer det nesten ingenting der heller... rart Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Som sluffy sa. Ved å bruke pinsett eller lignende tar man med roten/festet. Håret vokser ikke fortere etter barbering. Vanlig skjeggvekst er 0,5 cm / måned. Håret på hodet vokser ca. dobbelt så fort. Og ja, bare å google med hair og/eller shave/shaving. Du finner svaret da. Har ikke med linker fordi jeg... ikke gidder Endret 14. april 2005 av Quicko Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det er nok bare en myte. ring mythbusters.... jeg krever ett svar!! haha! :!: noen som har nummret til de? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Tror du får større tiss av å barbere deg nedentil.. du får ikke større tiss da, er bare synsbedrag Skuffa? hvem?jeg? jepp... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Grunnen til at håret vokser fortere etter at man starter å barbere seg er vel rett og slett dette: Du begynner i ung alder, og hårveksten er avhengig av alder. Dermed skapes det et illusjon av raskere vekst. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hårveksten er vel strengt tatt ikke avhengig av alder ? Puberteten har vel en liten finger med i spillet tenker jeg Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg SKAL motbevise det. Loper opp og barberer meg som bare faen. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvorfor blir aldri kroppsår lengre? det slutter å vokse ved en viss lengde.... Kan kanskje ha noen sammenheng, eller drepe noen teorier..??? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det faller av med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Sant det Bogan. Har merket det i armhulene spesielt. Blir bare 2-3 cm lange, og der stopper det. Men nedentil vokser det helt uhemmet, sprer seg som ild i tørt gress :!: Må finne frem hekkesaksen og trimme litt der inniblandt. Lage flotte skulpturer og slikt HAHA... I går barberte jeg ansiktet med skum og høvel. I dag er barten kommet ut igjen 2 mm og kinnskjegget har såvidt begynnt å vokse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå