krister461 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hallais. Lurte på å skifte ut denne viften og trolig også grillen. Men, i følge Tt så er den viften som er der 90x90x25, mens de nærmeste viftene jeg finner er 92x92x25 og grillene er 92x92... Er det noen som kan bekrefte at de er to forskjellige størrelser, eller om det bare er Tt som oppgir feil? Eventuelt, noen som vet hvor man får fatt i vifter i rett størrelse? Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 92mm vifter blir nok for all enkelthelts skyld kalt 90mm... Hvorfor vet jeg ikke. Maila en kompis nå og han sa at den originale vifta som sitter i er på 92x92mm.. Hvor fannt du 92mm griller? Er på jakt etter det Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 jeg tok vel litt hardt i når jeg sa "griller"...burde vel stått grill...jeg tenkte på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBFG3D92BL han kompisen din, han har tsunami? må bare være helt sikker før jeg gidder å bestille noe! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hvis 92 blir for stort, så kan du jo bare pusse litt på plexien, så hullet blir større. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Det står i microplex supportforum at noen sier 90x90cm og noen 92x92cm mens de mener akkurat det samme, men bare runder avtallet. EDIT: det var en ansatt på microplex som sa det Endret 14. april 2005 av Plexiglass Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 det hørtes jo bra ut, siden det er de jeg har tenkt å handle hos... hmm...da vet jeg det ihvertfall...får telle litt kroner og se om jeg bestiller snart...er så &/() dyr frakt hos microplex... Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 jeg tok vel litt hardt i når jeg sa "griller"...burde vel stått grill...jeg tenkte på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBFG3D92BL han kompisen din, han har tsunami? må bare være helt sikker før jeg gidder å bestille noe! Jepp, hadde akkurat kjøpt Tsunami silver. Og han målte 92x92mm. Bytta ut den vifta med en regulerbar fra Coolermate. Men det er vel ikke bare hos Microplex det er dyr frakt, posten skal vel ha det samme over alt?? Skal sjekke hva han betalte i frakt, han fikk den på mandag. ..og ja "Plexiglass", jeg googla litt og fannt ut det samme. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 ..og ja "Plexiglass", jeg googla litt og fannt ut det samme. Vet det er et stygt nick men ikke anklag meg det fordi om Lenke til kommentar
staf Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 noen som vet hvor jeg kan kjøpe sidedøren i sølv? Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hey, det var ikke noe stygt om ditt nic, ville bare utheve at det var deg jeg refererte til Sorry at det kunne tolkes feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå